UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate

UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate

UAPR, alaturi de Ipsos va invita marti, 8 octombrie, in intervalul 10-12, la un webinar pe parcursul caruia vom explora împreună cu doi speakeri de renume viitorul publicității și impactul creativității în definirea succesului brandurilor.

Prima parte a evenimentului îi aparține Alinei Stepan, Country Manager Romania / Cluster Head SEE Europe Ipsos, care va susține prezentarea „Stereotipuri de gen în publicitate”, în cadrul căreia vom afla cum reclamele nonconformiste nu doar că promovează egalitatea de gen, ci și cresc vânzările și echitatea brandului.

În a doua parte, Arnaud Debia, Global Creative Development Director Ipsos, va susține prezentarea Cannes Trends Review 2024: 6(0) Shades of Context, în cadrul căreia vom avea un overview al trendurilor de la Cannes Lions 2024 și vom descoperi cum factori ca tehnologia, diversitatea sau empatia pot schimba jocul creativ în publicitate.

Membrii UAPR beneficiaza de 2 locuri gratuite la acest eveniment. Taxa pentru locurile suplimentare, pentru membrii UAPR este de 30 euro+TVA.
Taxa de participare pentru non-membri UAPR este de 40 euro + TVA/participant.

Inscrierile se fac pe mail, la adresa: [email protected].
Participantii inscrisi vor primi pe mail in cursul zilei de luni, 7 octombrie linkul de Zoom si invitatia de participare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related