![[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format](https://media.iqads.ro/2025/04/b6392765-8a30-463b-827d-b0753ff7c836-cover-410.jpg)
PR
![[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format](https://media.iqads.ro/2025/04/b6392765-8a30-463b-827d-b0753ff7c836-cover-410.jpg)

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market se deschide în Promenada. Peste 60 de antreprenori români vor fi prezenți în noul spațiu

Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda

FOMO – The Festival Of Modern Owners lansează One Day Tickets pentru speakerii internaționali la Sala Palatului

Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15

City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc
![[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată](https://media.iqads.ro/2025/04/it-1-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată

Leadershipul creativ, în plină expansiune: Înscrieri la Creative MBA - doar 30 de locuri disponibile

Maia Feloiu, ON HEELS PR, inclusă în Capital Top 100 Manageri 2025: „Cel mai mândră sunt de faptul că am fost singura agenție din domeniul Influencer & VIP Management inclusă în acest top!”

Milano Design Week a adus la un loc designul, AI-ul și inspirația colectivă. Instalația creată de IQOS și designerul Seletti a atras atenția participanților

MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România
![[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant](https://media.iqads.ro/2025/04/rz-1-copy-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant
![[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-04t112739-108-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul

Fascinanți creatori polonezi la cea de-a cincea ediție a Festivalului de arte performative „News from Polska”

MTH Digital marchează un an de colaborare cu Franui în 10 țări din CEE, livrând rezultate deosebite în digital marketing
