
PR

![[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj](https://media.iqads.ro/2025/05/foto-cosmin-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj

Pop-Up Media validează piețele internaționale prin strategie de performanță, cu focus pe diaspora românească
![[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-30t155305-507-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul

75% dintre specialiștii în performance marketing se confruntă cu scăderea rentabilității pe rețelele sociale

Cum generează Nos Praesenti rezultate impresionante în doar 6 luni, conectând brandurile cu consumatorii de azi - Povestea de succes pentru De la Ferma cu Omenie

Oxygen lansează Oxygen Media, agenție specializată în media planning & buying. Cristian Costache se alătură în rolul de Senior Partner și va conduce agenția

CV30 și Kaufland lansează campania Students’ Graduation Kit, o inițiativă multibrand care conectează angajatori și branduri cu 10.000 de absolvenți

Mastering Crisis Communication & Media Skill: Un curs pentru liderii care știu că vocea lor contează cel mai mult în perioade de criză

ARRP a găzduit la București dezbaterea pe tendințele globale ale industriei comunicării și provocările viitorului. Invitatul special a fost Andras Sztaniszlav, interim CEO al Organizației globale a consultanților în comunicare (ICCO)

Touch Agency semnează „Decorează, reciclează, inspiră” – campania care transformă ouăle de Paște în manifest artistic pentru sustenabilitate

O experiență de neuitat la Suceava: Festivalul „Hai cu Pluta” a reunit peste 650 de participanți pasionați de cultura vinului

Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale

8 greșeli comune în Digital Marketing. Dan Toma: „Un buget mare fără o strategie e ca o mașină de curse fără direcție”
