
Collective


Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși

Angelica Maria: Uneori, este util să privim anumite probleme dintr-o perspectivă mai blândă, dar nu în acest moment. Acum este esențial să privim situația cu toată seriozitatea de care dispunem

#Moromeții 3 | "Sper ca românii care văd filmul să rămână cu sentimentul că nu trăiesc în cea mai rele dintre lumi, așa cum au trăit românii în anii ‘50"

Nicoleta Moise: Cu cât cenzura se răspândește mai mult, cu atât felia libertății de exprimare se subțiază, iar jurnalismul și arta sunt decimate în fața unor provocări comune

#Moromeții 3 | Un apel la conștientizare: trebuie să luptăm pentru a ne păstra libertatea și să nu ignorăm nevoile celor mulți dintre noi

___maz___: Uneori arta este creată pentru a servi puterea și interesele ei, alteori inspiră vagabonzii

Raluca Ilaria Demetrescu: Feminismul pe care îl practic eu în artă este unul legat de corp, de mitologii, culturi și prezența mea, a noastră, în lume

Raluca Ghiță: Diferența dintre corpul fizic şi cel digital se află în percepție. Corpul meu se află în fața unei oglinzi digitale, dar creierul se lasă păcălit de faptul că “celălalt eu” reacționează cu întârziere sau deloc

Richard Niessen: Designul grafic este o unealtă bună pentru a crea lucruri ciudate, lucruri diferite care să devină normale, apoi

Ole Blank: Pentru mine, aceasta este adevărata artă – arta sinceră, autentică, lipsită de momente de îndoială. Este arta care nu te face să te rușinezi

Maria Bălan: În lucrările stradale încerc să adaug și un mesaj mai mult sau mai puțin ascuns, legat de probleme de mediu sau, mai nou, legat de sinele nostru

Ana Maria Dobranici: Copiii din sistemul de protecție au nevoie de prieteni de suflet care să-i asculte, să-i încurajeze și să le amintească mereu cât de talentați sunt

Teo Bradu: Mă atrage tot ce este analog, perspectiva care adoptă imperfecțiunea ca element uman în design

Maria Nalbantova: Este important să ascultăm și să învățăm din perspective non-umane. Cred că oamenii au mult de învățat despre interacțiunea cu mediul

Tania Cezara: România mi-a oferit rădăcini, iar Statele Unite mi-au dat aripi. Fiecare pas pe care îl fac îmbină lecțiile învățate din ambele culturi

Marte, pixeli, jocuri video, bijuterii intime, imaginile noastre de zi cu zi. O selecție cu delicatese avangardiste #BIEFF2024

SENS. "La intersecția dintre nevoia de libertate și sens și inexistența liberului arbitru, este nevoie să explorăm cum putem trăi vieți împlinitoare"

Larisa Crunțeanu: Mă interesează autenticitatea și sinceritatea, dar nu vreau să spun sau să expun lucrări cu valoare de adevăr absolut sau pretenții de obiectivitate

Jocuri serioase la BIEFF. "Ce e întotdeauna entuziasmant la un festival de film experimental e că ai filme care se raportează la o temă anume în moduri foarte, foarte diferite"

Mirona Radu: Publicul este mult mai receptiv la propuneri curajoase și originale decât am fi tentați să credem

Rodica Lazăr: În meseria noastră cred că cea mai mare frică e... să nu faci meseria. S-o faci mai puțin decât ți-ai dori, să ratezi șanse

Radu Rățoi: Vin oameni după concert să-mi spună „wow, ce fain sună, n-am știut ce poate face acordeonul" și eu zic „ok, mi-a reușit”

Andrei Miercure: Actorii trebuie să-și expună propriile vulnerabilități și insecurități pentru a crea ceva autentic, ceea ce necesită un mare curaj și o deschidere pe care spectatorii nu o văd întotdeauna

Ioana Marinescu: Arta contemporană își „suflecă“ mânecile și iese în stradă, ca să ilustreze probleme pe care le intuim cu toții, dar pe care ne place de multe ori să le băgăm sub „preșul conștiinței“

Dan Stănescu: Avem multe de învățat unii de la alții și credem că locul unde se întâmplă asta cel mai bine e la bibliotecă

#Animest19 | Între orice oraș și artă e o relație vie. Arta face orașele mari mai locuibile, mai umane

Carmen Uscatu & Oana Gheorghiu: Noi, ca popor, am crescut, am ajuns la momentul acela în care avem nevoie de proiecte comune, care să ne inspire, care să ne dea speranță

Eliza Zdru: Am ajuns să cred că lecțiile bune ale vieții vin câteodată într-o formă brutală, tocmai pentru a fi luate în serios

Ciprian Făcăeru: Distanța dintre tehnologie și artă este una mult mai mică decât cea percepută acum de publicul larg

Adevăratul fotograf de natură își folosește aparatul ca un instrument pentru a ajuta la protejarea și conservarea speciilor și habitatelor
