In efortul editorial ne concentram pe teme relevante pentru publicul nostru: atat prin subiecte initiate de noi (dosare editoriale ample, teme cu care ne indreptam spre toti playerii din comunicare si marketing,) cat si prin subiecte punctuale, care includ campanii si actiuni din zona marketingului, comunicarii si creativitatii.
Cum ne selectam subiectele?
- Relevanta subiectului pentru audienta noastra specializata:
profesionistii si aspirantii din industriile creative, industria comunicarii si a marketingului - Exclusivitatea subiectului
Ne diferentiem prin subiecte unice sau cu perspective noi, pentru audienta noastra. - Potentialul de readership si de interes din partea audientei noastre
Nu ne place sa scriem pentru motoarele de cautare si nici pentru un printscreen intr-un raport de monitorizare. - Timpul / efortul / energia / costul care ne sunt necesare pentru documentarea / dezvoltarea / publicarea subiectulul
Pentru a continua sa scriem, trebuie sa existam ca business, iar ca sa existam ca business, trebuie sa gandim si pragmatic. - Contextul in care ne aflam la un moment dat.
Context definit prin: calendarul de evenimente publice sau proprii, gradul de ocupare al colegilor din editorial, temele deja aflate in lucru in momentul primirii unei propuneri etc - Subiectivitatea.
Masura in care ne place subiectul/tema
Sursele:
- research propriu initiat de noi: DA
- propuneri de teme relevante respectand criteriile de selectie de mai sus: DA
[ email >> story[at]IQads[punct]ro ] / Attn: Alexandra Badicioiu | Content Manager - comunicate de presa: NU
Nu am genera continut exclusiv, care sa ne diferentieze. Avantajul e la emitator.
Intelegem necesitatea unei agentii/companii de a se promova sau a-si promova clientii/brandurile/campaniile.
La fel cum avem convingerea ca si partenerii nostri au intelegerea faptului ca mediatizarea unei informatii dorite necesita efort din partea noastra.
Daca se doreste dezvoltarea unui anumit subiect despre un brand/client, o putem face prin proiectele de Branded Content sau putem publica comunicatul de presa despre acea actiune prin serviciul Update.
Serviciile pentru agentii/branduri/companii sunt descrise si grupate si in pachete.
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu
Forme de promovare pentru:
Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii
Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)