Pentru ca suntem platforma dedicata industriilor creative si marcom-ului romanesc, publicam opiniile relevante ale profesionistilor din aceste industrii pe domeniile lor de interes si/sau activitate (in sectiunea Insider) si articole si interviuri realizate de oameni din zonele creative (marcom, arta, design, ONG, activism) despre temele importante care influenteaza societatea, tendinte si subiecte de referinta pentru domeniul lor, specialisti cu perspective diferite sau transformatoare, creatori care inoveaza aria in care muncesc (in sectiunea Collective)
Insider
Rolul articolelor din sectiunea Insider este acela de impartasi experiente, observatii si know-how din domeniile marcom si creative.
- Claudiu Jojatu, Flavian Cristea / despre fenomenul Pokemon Go
[Gotta Catch ’Em All. De ce brandurile trebuie sa aiba (Poké)bile] - Stefan Iordache / despre brandingul produselor de tutun
[Nu exista produse de buna calitate fara marca, fara logo!] - Daniel Secareanu / despre calitate si cantitate in display advertising
[Calitate sau cantitate? 50% din bugetele de display/ video cheltuite pe site-urile din România sunt bani aruncați pe fereastră] - Alexandru Dincovici / despre rolul de Chief Customer Officer
[Gandim din perspectiva organizatiei sau din perspectiva clientului?] - Matei Psatta / despre gaming si publicitate
[Invataturile gaming-ului catre fratele sau, publicitatea]
Collective
Rolul articolelor din sectiunea Collective este aceea de vorbi despre oameni și fenomene care dau ritm zonei creative din Romania.
- Cum s-au adaptat brandurile Home&Deco din România la era #StayHome
scris de Aleksandra Zait - Cea mai mare schimbare. 5 creatori și povestea care le-a transformat viața
scris de Laura Ducu - Oana Tudose și lumea Iele. Lâna împletită în artă și business, cu povești și ritualuri din România
scris de Andrei Bucurenci - Andreea Leu: Spunem povești despre București, povești care deseori devin amintiri
scris de Anca Macoviciuc - Ce înseamnă să fii pentru ceilalți. ”În lumea plină de cartoane colorate și de poleială, să fii tu cel care își dă jos briz brizurile și se dezvăluie”
scris de Anca Spiridon
Flow:
- propunerile de subiecte se fac la Story[at]IQads.ro;
- discutam si agream pe marginea valorii editoriale a subiectului/temei propuse;
- autorul ne trimite tema dezvoltata intr-un document atasat emailului; textul trebuie sa fie exclusiv pentru IQads / SMARK;
- evaluam textul pentru a ne asiguram ca informatia este utila comunitatilor creative & marcom; discutam si agream asupra unor modificari (daca e cazul);
- publicam.
Aceste articolele sunt accesibile gratuit comunitatii, evidentiate in homepage-urile IQads & SMARK, trimise in newsletterele noastre si publicate pe conturile IQads & SMARK din retelele sociale.
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu
Forme de promovare pentru:
Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii
Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)