
Update


10 ani de iGaming în România - cum a evoluat piața jocurilor de noroc în primul deceniu de la reglementare

v8 și Kaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri” – un show care transformă întrebările oamenilor în entertainment

Humana People to People România alege Chapter 4 pentru a crește impactul comunicării despre moda sustenabilă

Barbara Grabiwoda numită Chief Commerce Strategy Officer pentru Publicis Groupe Central & Eastern Europe

„Schimbă o dependență cu alta - una sănătoasă!”, o campanie lansată de Stay Fit Gym împreună cu Akabel și Reshare

SPORT TIME, distribuitorul oficial Nike în România și un exemplu de best practice în PR pentru început de 2025

Campanii de loialitate la doar 1 Euro per utilizator: Soluția inovatoare de la Interactions și Promotiful

Nhood România a celebrat feminitatea printr-un eveniment dedicat clientelor din Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor

Concluziile Hackathonului Innovation Labs din București: 31 de echipe se califică în programul de pre-accelerare

ARBOMEDIA și THINKDIGITAL anunță demararea unui parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte naționale de spații publicitare multimedia din România

SocialPedia 68: Despre puterea femeilor în digital cu Ela Crăciun, Manuela Ciugudean și Ioana Dumitrache

Celula de Artă propune perspective asupra lumii care ne înconjoară în expoziția artistului Cristian Brânzescu

Publicis Groupe România și Publicis Sapient Tremend România: Under One Roof pentru inovație și performanță
