TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media.
Am derulat zeci de competitii creative de: design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc.
Elementele unei competitii:
Directia de asociere cu brandul
Generam awareness si inscrieri de calitate pentru competitia organizata pe brief al brandului, provocand comunitatea creativa din Romania.
Durata
In functie de complexitatea briefului: intre 4 si 16 saptamani.
Reach
In functie de complexitatea si durata proiectului: intre 200.000 si 500.000 de oameni.
Case Study / 2 minute
Serviciile TheCreator cuprind:
- know-how-ul organizarii competitiei de creatie [logistica organizarii: etapele, regulamentul, GDPR etc]
- platforma de desfasurare [suportul tehnic, validarea lucrarilor, conditiile tehnice]
- audienta creativa IQads [detaliere brief, contentul din jurul competitiei, promovarea]
Structura. Rezultate & Reach. Exemple. Bugete
TheCreator / Brief VIZUAL
Dificultate: medie
Durata: intre 42 si 70 de zile
Livrabile cerute in brief: design/vizualuri/imagine
Rezultate
- Reach: min 260.000 persoane
- Frecventa medie: 11+
- Rezultate: peste 170 de creatii bune finaliste
Promovarea proiectului
- articole branded despre proiect/brand si de inspiratie: 20 articole
- newsletter dedicat despre competitie: 3 trimiteri
- zone de branding mari in IQads & SMARK pe toata perioada competitiei: 20%
- diverse formate de remarketing & boost in audientele noastre creative in Facebook & Google
Costurile
- logistica, detaliere brief, regulament, moderare, promovare (PR, branded content, big display, newsletters), organizare (IQads)
7.500 EUR - premiile competitiei
3.000 EUR. Split recomandat: I -1500, II -1000, III-500 - amplificare frecventa pe audiente de retargeting in Facebook (boost) + Google (remarketing) pe audientele noastre creative
2.500 EUR*
Total cost proiect: 13.000 EUR
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Marius Cristea
Exemple:
Competitia de design Milka “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”
CONTEXTUL & BRIEFUL:
Milka isi propune sa transpuna tandretea in mod creativ prin designuri unice ale hartiei de impachetat.
Obiectivul este acela de a imbraca fiecare zi a lunii decembrie in tandrete.
Designul tau trebuie sa se inscrie in platforma de comunicare a brandului MILKA, “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta” si sa transmita sentimentul de bucurie si anticipare al sarbatorilor pe care il traim in fiecare zi a primei luni de iarna.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]
Case-ul / 2 minute
CIFRELE PROIECTULUI:
- Perioada de inscrieri: 22 zile / intensiv
- Premii: 2000 eur ( I -1000 / II - 600 / III - 400)
- Votul publicului: inca 7 zile
- Reach-ul campaniei: peste 260.000 oameni
- Frecventa medie: 15+
- Inscrieri: 380
- Voturi ale publicului: peste 14.000
- Lucrari finaliste: 322
- Lucrari castigatoare: 3
Outfit Design Competition by Leroy Merlin
CONTEXTUL & BRIEFUL:
Prin intermediul proiectului intern „Eu in cadrul companiei, clientii Leroy Merlin, compania in viitor", 2000 dintre angajatii Leroy Merlin au mentionat mai multe aspecte pe care ei le considera de imbunatatit, cu pondere mare fiind cel legat de tinutele de lucru.
Astfel, in anul 2018 s-a constituit un grup de lucru si nevoia s-a investigat mai amanuntit cu ajutorul a 750 de angajati Leroy Merlin si clienti, cu scopul de a gasi o solutie adaptata nevoilor exprimate.
Echipele Leroy Merlin au evidentiat faptul ca le-ar placea ca tinutele lor sa fie mai vesele si sa le evidentieze entuziasmul, sa ii inspire, sa le ofere un plus de incredere in interactiunea cu clientul.
Competitia „Outfit Design by Leroy Merlin" desfasurata pe platforma The Creator by IQads a avut ca principala cerinta a brief-ului punerea in valoare a conceptului intr-un mod creativ care sa indeplineasca nevoile de functionalitate si versatilitate ale tinutei.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]
Case-ul / 2 minute
CIFRELE PROIECTULUI:
- Perioada de inscrieri: 42 zile
- Premii: 2500 eur ( I -1200 / II - 800 / III - 500)
- Votul publicului: inca 7 zile
- Reach-ul campaniei: peste 350.000 oameni
- Frecventa medie: 11+
- Inscrieri: 139
- Voturi ale publicului: peste 14.000
- Lucrari finaliste: 95
- Lucrari castigatoare: 3
Competitia de design NESCAFE Alegria, cafeaua ta cu bun gust
CONTEXTUL & BRIEFUL:
Prin schimbarea de design, brandul isi dorea sa transpuna conceptul bunului gust in mod creativ si in plan vizual, direct pe pahar.
Designul propus trebuia sa se inscrie in platforma de comunicare a brandului NESCAFE Alegria, “Cafeaua ta cu bun gust”, care subliniaza atributul principal al acestuia: gustul bun al cafelei preparate fie din cafea solubila, cafea boabe sau mixuri intre acestea doua.
Lucrarea propusa trebuia sa se adreseaza unui target cu varste intre 19-35 de ani, persoane active, on-the-go, impatimiti ai cafelei, care transforma consumul de cafea dintr-un obicei functional (trezirea de dimineata) intr-un prilej de relaxare, bucurie si socializare indiferent de aglomeratia cotidianului.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]
Case-ul / 2 minute
CIFRELE PROIECTULUI:
- Perioada de inscrieri: 35 zile
- Premii: 3000 eur ( I - 3000)
- Votul publicului: inca 7 zile
- Reach-ul campaniei: peste 350.000 oameni
- Frecventa medie: 15+
- Inscrieri: 226
- Voturi ale publicului: peste 10.000
- Lucrari finaliste: 160
- Lucrari castigatoare: 1
Future Artists @ George Street Gallery
CONTEXTUL & BRIEFUL:
George s-a apucat de transformarea podului Aurel Vlaicu intr-o galerie de arta stradala intinsa pe 3 kilometri si augmentata printr-o serie de animatii.
Compania artistilor din George Street Gallery e formata din KITRA, Sebastian Pren, Bianca Dumitrascu, Alina Marinescu, Pisica Patrata, Ghica Popa, Sorin Traistaru, SADDO, Ana Banica, Sinboy si Daniel Padure. N-ar strica sa dai o raita pana acolo si sa le vezi lucrarile cu ochii tai - dar, mai ales, panza pe care ar urma sa apara designul tau. Vei participa la infrumusetarea zonei Pipera pentru toti cei care o viziteaza regulat sau ocazional si vei face parte dintr-o galerie outdoor de arta contemporana organizata de George si BCR pe stalpii de sub podul Aurel Vlaicu, alaturi de alti artisti precum Pisica Patrata, Saddo, KITRA, Ghica Popa sau Sinboy.
Ai de gandit propuneri de design inspirate de brandul George, pe conceptul Outbreak of Joy, si poti merge intr-una dintre urmatoarele 4 directii: Tech, Fashion, Music, City.
George este pozitionat ca primul banking inteligent din Romania, definit prin atributele Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. Se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital. Inovator si strans axat pe tehnologie, George si-a conturat in timp o personalitate interesata de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]
CIFRELE PROIECTULUI:
- Perioada de inscrieri: 42 zile
- Premii: 2400 eur (4 x 600)
- Votul publicului: inca 7 zile
- Reach-ul campaniei: peste 260.000 oameni
- Frecventa medie: 11+
- Inscrieri: 214
- Voturi ale publicului: peste 11.000
- Lucrari finaliste: 182
- Lucrari castigatoare: 4
CASE-UL / 2 minute:
DERO e al tau
CONTEXTUL & BRIEFUL:
DERO, detergentul iconic al Romaniei, a demonstrant increderea in prospetimea din inima Romaniei curate dandu-le consumatorilor puterea de a schimba ambalajul.
180 de inscrieri in finala, design-ul castigator a umplut rafturile magazinelor.
DERO. Detergentul de Romania.
Exact, acel DERO. Detergentul cu care, poate, s-a spalat prima pereche de jeansi a tatalui tau, ori se va fi improspatat rochia de la balul bobocilor a surorii tale… Cu siguranta, detergentul din casele a peste 1.000.000 de familii din Romania, chiar acum, in timp ce tu citesti acest brief.
DERO crede in prospetimea din inima Romaniei curate.
Adica in partea frumoasa a locurilor, in amintirile parfumate ale oamenilor si in gandurile stralucitoare ale romanilor.
Daca si tu crezi in asta, te chemam sa creezi noul ambalaj DERO.
Pentru ca vrem ca romanii sa stie ca detergentul lor le recunoaste bucuriile, aspiratiile si identitatea.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]
CIFRELE PROIECTULUI:
- Perioada de inscrieri: 30 zile / intensiv
- Premii: 14000 ron (10 x 1000 + 1 x 4000)
- Votul publicului: inca 7 zile
- Reach-ul campaniei: peste 350.000 oameni
- Frecventa medie: 11+
- Inscrieri: 180
- Voturi ale publicului: peste 10.000
- Lucrari finaliste: 159
- Lucrari castigatoare: 4
Sub platforma TheCreator, am dezvoltat proiecte pentru companii/branduri precum:
AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.
Alte versiuni in functie de complexitatea briefului
Costurile trecute in tabelul de mai sus sunt cele fara TVA.
*Sumele reprezentand costuri externe - premiile si bugetul de retargeting - se factureaza si se platesc la startul proiectului.
** In functie de complexitatea briefului, putem adapata necesarul etapelor, a comunicarii si a bugetului.