Branded Content in IQads si SMARK

 1. Materiale punctuale

Articole branded content – dezvoltarea unor materiale ample in functie de un brief al agentiei/brandului/companiei, evidentiate in cadrul IQads si SMARK, promovate in newsletter & social media.

Cost: 750 EUR/articol IQads | Link de plata: https://mpy.ro/5ygjhkev
Cost: 500 EUR/articol SMARK | Link de plata: https://mpy.ro/5ygjhnev

[See English Version Here]

 

 

Flow-ul unui proiect de branded content

Primim brieful >> facem documentarea >> 
revenim cu intrebari >> primim raspunsurile >> 
dezvoltam content >> preview client & BT >> 
publicare >> promovare >> raportare date post.

 

Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

 

Exemple IQads

IQads / Philips
Premieră Philips & About You. Cum să extinzi ecosistemul digital cu conținut relevant pe platforme din industrii complementare

IQads / IQOS
Qreator by IQOS și Mobius Gallery te provoacă să privești arta contemporană dintr-o nouă perspectivă

IQads / Project Agora
Daniela Bogdan, Dogan Media: Header Bidding n-ar trebui să lipsească din oferta niciunui editor. Este soluția ideală pentru a-și monetiza afișările eficient

IQads / YouTube Select
YouTube Select a venit în România

IQads / HBO
Primul spot VR de promovare al unui serial HBO Europe (“Bani negri”)

IQads / Bringo
Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

IQads / Carrefour
Nicoleta Baicu: Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență cu impact social. Ne dorim ca “a face bine” să devină un reflex pentru consumator

IQads / Bosch
Remarkable People of Bosch Romania. Dumitrița Ghenciu: Am pornit această campanie din curiozitatea de a afla cum sunt oamenii, fără scenariu sau un mesaj prestabilit

IQads / Skol
Paul Markovits & Bogdan Naumovici, despre răcorirea bărbatului român cu umor și bere Skol: Este nevoie de umor într-o categorie care a devenit prea funcțională în comunicare

IQads / Canopy
Canopy. Schimbarea la față în 2021

IQads / eMAG
Cu Raul Gheba & Alex Bogdan în culisele campaniei Alconnaisseur de la eMAG by MAINSTAGE | THE AGENCY: Am pornit de la ideea că toți avem un sommelier mic în noi, chit că nu ne pricepem

IQads / ENGIE
Platforma de brand “Creează cu ENGIE”, semnată de Cheil | Centrade, vine cu episoade noi

IQads / TikTok
TikTok for Business s-a lansat în România. Mai puține reclame, mai multe TikTok-uri

IQads / Regina Maria
We are in this together! Expoziția curatorială menită să ne aducă pe toți împreună și să ne vindece, powered by Regina Maria la Romanian Design Week 2021

IQads / British American Tobacco
E Viață pe Net, primul mural din seria #rebelswithacause powered by glo™

IQads / Delta Studio
Tudor Cartianu, Delta Studio: Am redefinit luxul în domeniul arhitecturii de interior, promovând o nouă categorie pe care am numit-o smart luxury

IQads / PepsiCo
Delia Corniciuc, PepsiCo: Avem avantajul unor branduri care au avut curajul să testeze la momentul potrivit și să învețe

IQads / Liliac
Miron Radic, CEO Crama Liliac: ''Ne dorim ca participantii sa foloseasca arta pentru a scoate lucrurile importante la lumina si sa le dea puterea de a schimba lumea, prin propriile mijloace''

IQads / Jack Daniel's
Prima campanie globala Jack Daniel's - 'Make it Count’

IQads / Samsung
Simona Panait: Pentru Samsung noul normal este acela în care tehnologia devine aliatul nostru cel mai de preț

IQads / VIVA + OMV
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

IQads / Bringo
Campania Bringo pe timp de pandemie: "Provocarea a fost să redăm emoția când punga de cumpărături era întinsă de la un metru și zâmbetul nu se vedea de mască"

IQads / Dell
Dell G Series: cum îți alegi laptopul atunci când ești creator de conținut

IQads / ENGIE
37 de trilioane de posibilitati si de povesti. Si un inceput

IQads / Sprite
Ei și-au luat hate, iar asta doar i-a făcut mai puternici

IQads / Star Krax
Star Krax, brandul care vorbește pe limba adolescenților

IQads /  Philip Morris
Philip Morris lansează o campanie antifumat: Dacă fumezi, lasă-te

IQads / Noriel
Cum impaci copiii si parintii intr-un magazin de jucarii. Cu suflete de plus

IQads / Dove
Diversitatea frumusetii feminine, inca nereprezentata in peisajul media. Dove lanseaza un apel pe plan local prin campania #ShowUs

IQads / Visa
"Mai, mama, dar daca o sa platesc si comisioane?" Intrebari si raspunsuri in familie, intr-o noua campanie Visa Romania

IQads / Nespresso 
O cafea cu constiinta: Nespresso deruleaza campania de sustenabilitate „Alegerile noastre”

IQads / Coca-Cola
Surpriza Coca-Cola România: filmul din Ajunul Crăciunului difuzat fără pauze publicitare

IQads / Red Bull
Red Bull cheama toti corporatistii sa fie #GataLa4 pe 21 iunie!

IQads / Mastercard
De neprețuit. Un featuring Smiley, HaHaHa Family & Mastercard despre curaj, prietenie și visuri care merită să se împlinească

IQads / Medlife
De Sărbători, Medlife amintește de cel mai important dar

IQads / Pepsi
Chatbotul Pepsi cu recunoastere vizuala. O solutie digitala noua care pune consumatorul pe primul loc

IQads / Leykom
Cand publicitatea iese din panou si devine experiment

 

Exemple SMARK

SMARK / Heidi
Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări

SMARK / YouTube Select
Aneta Pleșa: YouTube Select este un mod de a cumpăra publicitate similar celui din TV. Conținut premium, cel mai vizionat, la un CPM fix

SMARK / The Carnival
The Carnival a adus un suflu nou festivalurilor de tip street food din România

SMARK / Qreator
Call for Artists: Qreator, în căutarea noului val de artiști

SMARK / Ascendis
Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis

SMARK / Lactalis - Dorna
Monica Radulescu (Lactalis Romania) si Andreea Florea (Brandtailors) despre rebrandingul LaDORNA: O oaza de calm intr-un context de raft foarte aglomerat

SMARK / Orange
Mirela Bosoi (Orange) despre actiunile BTL si Summer Well: Anul acesta, zona Orange a fost creata pornind de la conceptul „connected experiences”

SMARK / Piraeus Bank
Alfred Borcan si un moment de referinta din cariera sa de 20 de ani: Cartea curajului

SMARK / ZOOT
Exista comunicare dincolo de vrajeli? Bogdan Zavera (ZOOT Romania) si Alex Cotet (Sector 7) raspund pe rand

SMARK / Praktiker
15 ani de la introducerea conceptului de retail DIY pe piata locala. Evolutia Praktiker Romania, povestita de Mirela Ochiana (Marketing Manager)

 

 

 

2. Serie de branded content

Seriile de articole branded prezinta dintr-o perspectiva editoriala povesti despre actiuni si personaje cu valori si atitudini similare cu atributele brandului, accentuand comunicarea actiunilor lui.

 

Bugete. Rezultate & Reach

DURATA PROIECT: 2 luni
Numar articole in serie: 10 articole

Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 10 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 2
Boost & campanie RMKT: 10 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da

Reach proiect branded content:
Numar oameni: 200,000 + |  Frecventa medie: 8 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 2000 eur & Fee IQads: 7000 eur
Cost total: 9,000 eur / Cost: 4.500 EUR/luna

 

DURATA PROIECT: 6 luni
Numar articole in serie: 30 articole

Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 15 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 6
Boost & campanie RMKT: 30 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da

Reach proiect branded content:
Numar oameni: 400,000 + |  Frecventa medie: 12 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 5000 eur & Fee IQads: 18000 eur
Cost total: 23,000 eur  / Cost: 3.833 EUR/luna

 

Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

 

Ne rezervam dreptul de a nu accepta colaborari cu companii/branduri

 

Exemple

 

Alte versiuni in functie de amploarea proiectului


Costurile trecute mai sus sunt cele fara TVA

 

Flow comanda:

Descrirea comenzii pe email: [email protected]
care sa cuprinda si datele de facturare ale companiei pentru care  se face comanda si/sau PO.

Sau daca va este necesar si contract, mai jos.

 

Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

Forme de promovare pentru:

Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii

Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK

Plati Online ale Serviciilor: Linkuri de plata
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)

Despre:

Politica editoriala | Parteneriate media | Despre noi | Contact