1. Materiale punctuale
Articole branded content – dezvoltarea unor materiale ample in functie de un brief al agentiei/brandului/companiei, evidentiate in cadrul IQads si SMARK, promovate in newsletter & social media.
Cost: 750 EUR/articol IQads | Link de plata: https://mpy.ro/5ygjhkev
Cost: 500 EUR/articol SMARK | Link de plata: https://mpy.ro/5ygjhnev
Flow-ul unui proiect de branded content
Primim brieful >> facem documentarea >>
revenim cu intrebari >> primim raspunsurile >>
dezvoltam content >> preview client & BT >>
publicare >> promovare >> raportare date post.
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu
Exemple IQads
IQads / Philips
Premieră Philips & About You. Cum să extinzi ecosistemul digital cu conținut relevant pe platforme din industrii complementare
IQads / IQOS
Qreator by IQOS și Mobius Gallery te provoacă să privești arta contemporană dintr-o nouă perspectivă
IQads / Project Agora
Daniela Bogdan, Dogan Media: Header Bidding n-ar trebui să lipsească din oferta niciunui editor. Este soluția ideală pentru a-și monetiza afișările eficient
IQads / YouTube Select
YouTube Select a venit în România
IQads / HBO
Primul spot VR de promovare al unui serial HBO Europe (“Bani negri”)
IQads / Carrefour
Nicoleta Baicu: Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență cu impact social. Ne dorim ca “a face bine” să devină un reflex pentru consumator
IQads / Canopy
Canopy. Schimbarea la față în 2021
IQads / ENGIE
Platforma de brand “Creează cu ENGIE”, semnată de Cheil | Centrade, vine cu episoade noi
IQads / TikTok
TikTok for Business s-a lansat în România. Mai puține reclame, mai multe TikTok-uri
IQads / Regina Maria
We are in this together! Expoziția curatorială menită să ne aducă pe toți împreună și să ne vindece, powered by Regina Maria la Romanian Design Week 2021
IQads / British American Tobacco
E Viață pe Net, primul mural din seria #rebelswithacause powered by glo™
IQads / Delta Studio
Tudor Cartianu, Delta Studio: Am redefinit luxul în domeniul arhitecturii de interior, promovând o nouă categorie pe care am numit-o smart luxury
IQads / PepsiCo
Delia Corniciuc, PepsiCo: Avem avantajul unor branduri care au avut curajul să testeze la momentul potrivit și să învețe
IQads / Jack Daniel's
Prima campanie globala Jack Daniel's - 'Make it Count’
IQads / Samsung
Simona Panait: Pentru Samsung noul normal este acela în care tehnologia devine aliatul nostru cel mai de preț
IQads / VIVA + OMV
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
IQads / Dell
Dell G Series: cum îți alegi laptopul atunci când ești creator de conținut
IQads / ENGIE
37 de trilioane de posibilitati si de povesti. Si un inceput
IQads / Sprite
Ei și-au luat hate, iar asta doar i-a făcut mai puternici
IQads / Star Krax
Star Krax, brandul care vorbește pe limba adolescenților
IQads / Philip Morris
Philip Morris lansează o campanie antifumat: Dacă fumezi, lasă-te
IQads / Noriel
Cum impaci copiii si parintii intr-un magazin de jucarii. Cu suflete de plus
IQads / Nespresso
O cafea cu constiinta: Nespresso deruleaza campania de sustenabilitate „Alegerile noastre”
IQads / Coca-Cola
Surpriza Coca-Cola România: filmul din Ajunul Crăciunului difuzat fără pauze publicitare
IQads / Red Bull
Red Bull cheama toti corporatistii sa fie #GataLa4 pe 21 iunie!
IQads / Mastercard
De neprețuit. Un featuring Smiley, HaHaHa Family & Mastercard despre curaj, prietenie și visuri care merită să se împlinească
IQads / Medlife
De Sărbători, Medlife amintește de cel mai important dar
IQads / Pepsi
Chatbotul Pepsi cu recunoastere vizuala. O solutie digitala noua care pune consumatorul pe primul loc
IQads / Leykom
Cand publicitatea iese din panou si devine experiment
Exemple SMARK
SMARK / YouTube Select
Aneta Pleșa: YouTube Select este un mod de a cumpăra publicitate similar celui din TV. Conținut premium, cel mai vizionat, la un CPM fix
SMARK / The Carnival
The Carnival a adus un suflu nou festivalurilor de tip street food din România
SMARK / Qreator
Call for Artists: Qreator, în căutarea noului val de artiști
SMARK / Ascendis
Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis
SMARK / Lactalis - Dorna
Monica Radulescu (Lactalis Romania) si Andreea Florea (Brandtailors) despre rebrandingul LaDORNA: O oaza de calm intr-un context de raft foarte aglomerat
SMARK / Piraeus Bank
Alfred Borcan si un moment de referinta din cariera sa de 20 de ani: Cartea curajului
SMARK / ZOOT
Exista comunicare dincolo de vrajeli? Bogdan Zavera (ZOOT Romania) si Alex Cotet (Sector 7) raspund pe rand
SMARK / Praktiker
15 ani de la introducerea conceptului de retail DIY pe piata locala. Evolutia Praktiker Romania, povestita de Mirela Ochiana (Marketing Manager)
2. Serie de branded content
Seriile de articole branded prezinta dintr-o perspectiva editoriala povesti despre actiuni si personaje cu valori si atitudini similare cu atributele brandului, accentuand comunicarea actiunilor lui.
Bugete. Rezultate & Reach
DURATA PROIECT: 2 luni
Numar articole in serie: 10 articole
Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 10 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 2
Boost & campanie RMKT: 10 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da
Reach proiect branded content:
Numar oameni: 200,000 + | Frecventa medie: 8 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 2000 eur & Fee IQads: 7000 eur
Cost total: 9,000 eur / Cost: 4.500 EUR/luna
DURATA PROIECT: 6 luni
Numar articole in serie: 30 articole
Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 15 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 6
Boost & campanie RMKT: 30 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da
Reach proiect branded content:
Numar oameni: 400,000 + | Frecventa medie: 12 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 5000 eur & Fee IQads: 18000 eur
Cost total: 23,000 eur / Cost: 3.833 EUR/luna
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu
Ne rezervam dreptul de a nu accepta colaborari cu companii/branduri
Exemple
- See Case Branded Content - Seria #GrowUp / Mercedes-Benz
- See Project Branded Content - Seria "UnViitorMaiBun" / Mastercard
- See Project Branded Content - Seria "Creative Business" / BT
- See Project Branded Content - Seria "Youniverse" / Dell
- See Project Branded Content - Seria "DordeBunsiBine" / Mastercard & HORA
- See Project Branded Content - Seria "Snacking Zone" / PepsiCo
- See Project Branded Content - Seria "Retro Vibes" / Pepsi
- See Project Branded Content - Seria "OFF COURSE" / glo™
- See Project Branded Content - Seria "Spune DA Sarbatorilor" / Pepsi
- See Project Branded Content - Seria "Digital Nomads Inc"/ Mercedes-Benz.
- See Project Branded Content - Seria #Pasionat de bunătățuri/ Selgros
- See Project Branded Content - Seria #Ursus Talks / Ursus
- See Project Branded Content - Seria "Inceputuri de #nepretuit" / Mastercard
- See Project Branded Content - Seria "Fapte pentru un viitor mai bun" / Lidl
- See Project Branded Content - Seria "People of the Samsungverse" / SAMSUNG
Alte versiuni in functie de amploarea proiectului
Costurile trecute mai sus sunt cele fara TVA
Flow comanda:
Descrirea comenzii pe email: [email protected]
care sa cuprinda si datele de facturare ale companiei pentru care se face comanda si/sau PO.
Sau daca va este necesar si contract, mai jos.
- Completarea contractului - Contract_Blue_Idea_all_services [download]
- Semnarea in 2 exemplare si trimiterea lor spre noi
ATTN: Andrei Barbu / [email protected] ] - Va vom trimite un exemplar semnat de noi inapoi.
Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu
Forme de promovare pentru:
Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii
Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK
Plati Online ale Serviciilor: Linkuri de plata
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)