
Research


Studiu Reveal Marketing Research: Românii consideră inovația cheia viitorului, iar 8 din 10 le consideră o oportunitate de economisire și creștere a eficienței

Studiu Mastercard: Economia experiențelor - 88% dintre români își doresc să trăiască o experiență memorabilă anul acesta

Autenticitatea în social media: între ideal și presiune. 79% dintre femei cred că filtrele distorsionează realitatea

Genesis Property: Pentru 55% dintre români, biroul ideal trebuie să fie “zen” și să ofere opțiuni flexibile, diverse și ușor de personalizat

Românii pot alege locuința potrivită cu ajutorul Ghidului Locuitorului, un instrument util de analiză, unic la nivel european

Studiu Edenred Benefit: Companiile au dublat bugetele pentru beneficii extrasalariale în ultimii 6 ani

Pareto Report | "Ne place să ne plângem, dar România actuală este – cel puțin economic – de la mare distanță cea mai bună versiune a sa"

Grupul City Grill: Meniul noii generații. Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire

10 ani de iGaming în România - cum a evoluat piața jocurilor de noroc în primul deceniu de la reglementare

Colliers: Tot mai puțini români își permit să cumpere locuințe. Chiria devine o alternativă pe termen lung

Cele mai vizibile branduri pentru categoria Telecommunication in online si pe Facebook in luna februarie 2025
