
Organizatii


Uniunea Agențiilor de Publicitate din România propune agențiilor să contribuie voluntar la Studiul European privind costul pitchurilor organizat la nivel european de EACA (Asociatia Eurpeana a Agentiilor de Comunicare)
![[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității](https://media.iqads.ro/2025/01/436357994-478762304502084-2816055609731639109-n-cover-410.jpg)
[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității

Roxana Padure: Am un interes in a combina ce e vechi cu ce e nou, palpabil, practic. Contopirea traditionalului cu o realitate cosmopolita

Alexandra Neamțu: Școala de azi trebuie să pună accent pe gândirea critică, să-i învețe pe elevi cum să gestioneze abundența de informație, cum să discearnă ce e autentic

IAB MIXX Awards România revine în martie 2025 cu noi categorii și o conexiune și mai solidă cu festivalul european

We are all sinners, dar o petrecere bine făcută e o artă. Mai ales cu gașca #IAAYP la petrecerea „The 7 Deadly Sins of Advertising II”

Anamaria Sut: Când apar blocajele, duc lupte interioare, plâng si îmi dau seama că las în urmă un capitol pentru unul nou, fac pauze, ies în natură și nu am așteptări

Ioana Mihai: Vreau sa normalizez coliva ca desert romanesc prin extinderea momentelor de consum si adăugarea de ritualuri proprii. Si prin foarte mult umor

CECCAR și Edenred au lansat un parteneriat strategic pentru sprijinirea mediului de afaceri și promovarea capitalismului responsabil
![[Profesori altfel] Petruț Rizea: Școala românească nu oferă suportul necesar nici copiilor, nici dascălilor. Ne focusăm în continuare pe asimilarea de informație în cantități industriale](https://media.iqads.ro/2024/11/fotojet-2024-11-11t101824-151-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Petruț Rizea: Școala românească nu oferă suportul necesar nici copiilor, nici dascălilor. Ne focusăm în continuare pe asimilarea de informație în cantități industriale

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
