
Organizatii


Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă

Dacă e cineva deja la poarta agenției tale, ar putea să fie unul dintre absolvenții Școlii ADC, promoția 2025

Campus Media TV câștigă tot mai mult teren în preferințele ascultătorilor: Digi FM, cea mai mare creștere de audiență la nivel național

Silviu Andrei Petran: Discriminarea salarială, favoritismele și confuzia între diversitate și incluziune sunt în continuare parte din realitatea multor echipe

Românii pot alege locuința potrivită cu ajutorul Ghidului Locuitorului, un instrument util de analiză, unic la nivel european

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România propune agențiilor să contribuie voluntar la Studiul European privind costul pitchurilor organizat la nivel european de EACA (Asociatia Eurpeana a Agentiilor de Comunicare)
![[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității](https://media.iqads.ro/2025/01/436357994-478762304502084-2816055609731639109-n-cover-410.jpg)
[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității

Roxana Padure: Am un interes in a combina ce e vechi cu ce e nou, palpabil, practic. Contopirea traditionalului cu o realitate cosmopolita

Alexandra Neamțu: Școala de azi trebuie să pună accent pe gândirea critică, să-i învețe pe elevi cum să gestioneze abundența de informație, cum să discearnă ce e autentic

IAB MIXX Awards România revine în martie 2025 cu noi categorii și o conexiune și mai solidă cu festivalul european

We are all sinners, dar o petrecere bine făcută e o artă. Mai ales cu gașca #IAAYP la petrecerea „The 7 Deadly Sins of Advertising II”
