ING se alătură Ethical Media Alliance, printr-o campanie realizată alături de trupa VUNK care marchează 30 de ani de activitate a grupului financiar-bancar în România

ING se alătură Ethical Media Alliance, printr-o campanie realizată alături de trupa VUNK care marchează 30 de ani de activitate a grupului financiar-bancar în România

ING Bank se alătură, printr-o campanie aniversară realizată alături de trupa Vunk, inițiativei Ethical Media Alliance, un proiect non-profit care susține startupurile jurnalistice ce produc informații de interes public și conținut cu impact social pozitiv.

Campania, promovată prin formatul original click-for-story - prezent simultan pe toate proiectele din rețea -, marchează prezența grupului financiar olandez în România de nu mai puțin de 30 de ani.

Coincidență, aceasta este și vârsta pe care o împlinește în acest an îndrăgita formație Vunk, care a produs clipul oficial al campaniei.

Ne leagă de spiritul ING creativitatea și originalitatea: și noi, în domeniul muzical, și cei din bancă, în domeniul financiar-bancar, încercăm să nu jucăm după regulile clasice și să punem mereu pe primul plan dorințele publicului, respectiv pe cele ale partenerilor și clienților”, a explicat asocierea liderul trupei Vunk, Cornel Ilie, imediat după filmarea videoclipului într-unul dintre sediile băncii, folosind ca actori exclusiv angajați ai ING.

 

Campania de promovare rulează, simultan, pe site-urile PressOne, Buletin de Bucuresti, Captura, DeFapt, Investigatoria, Centrul de Investigații Media, Iscoada, Press Hub, Veridica, Spotmedia, Treizecizero și WeSport.              

‘Modelul de business în care se găsește azi parte din presă, influențat puternic de marile platforme globale de media, afectează premisele unei prese sănătoase, care să pună accentul pe conținut de calitate și relevant. Împărțim cu toții responsabilitatea de a contribui la această relație sănătoasă între presă și publicul ei, iar Ethical Media Alliance creează această oportunitate pentru segmentul privat. Odată cu aniversarea a 30 de ani în România, ING Bank a început un dialog despre sănătatea presei și impactul ei în sănătatea financiară a societății, și ne bucurăm că aderarea la EMA este una dintre măsurile luate. Plănuim să continuăm, chiar să intensificăm eforturile și dincolo de acest an aniversar’,  a precizat Silvia Jalea (foto), Head on Internal and External Communications ING Bank.

Ethical Media Alliance (EMA) este o inițiativă non-profit care se adresează canalelor media noi, care produc conținut de interes public, nu materiale “virale” care vizează sumele de bani plătite în funcție de traficul obținut prin exploatarea algoritmilor sau servirea altor interese (propagandă, publicitate electorală nemarcată etc.).

Fiecare euro investit în rețeaua EMA - care agregă mai multe proiecte jurnalistice web și newslettere - se distribuie nu doar în funcție de traficul generat de fiecare proiect, ci și în proporție de 50% în funcție de numărul de jurnaliști angajați de fiecare proiect.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related