
Corporate social responsibility


The Safe Zone la Beach Please: când campaniile creative devin soluții reale pentru siguranța tinerilor

Lucrările de artă din doze de aluminiu ale Every Can Counts transformă sustenabilitatea într‑o experiență vizuală în restaurantele grupului City Grill

Finanțare de 650.000 de lei pentru 13 inițiative civice care transformă probleme de mediu în soluții concrete prin programul „În ZONA TA”, susținut de ING Bank România și Fundația Comunitară București

Gesturi simple care contează pentru un viitor mai bun. Peste 15 tone de deșeuri colectate în cadrul campaniei de ecologizare a BAT România în pădurea Plopeni, județul Prahova
![[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste](https://media.iqads.ro/2025/06/invizibilii-cover-410.jpg)
[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste

200 de copii sprijiniți de Edenred România și parteneri în Ideal Day 2025, prin acțiuni de educație și alimentație sustenabilă

EthicalMediaMarketplace | Project F. Mălina Gîndu: Construim o platformă de jurnalism comunitar în care vocile femeilor sunt nu numai ascultate, ci amplificate

EthicalMediaMarketplace | România 2035. Adrian Mihălțianu: Dacă vrem să ne recăpătăm încrederea în noi, ca popor, trebuie să vorbim și despre ce merge bine aici

GAMA&GAMA lansează campania „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la cea de-a XVII-a Olimpiadă IBCA de șah din Serbia

Confident Communications lansează divizia de sustenabilitate: Confident Impact. Diana Dincă-Lupu, numită Head of Sustainability

PENNY susține fotbalul românesc și în deplasare: RONNY și mascota Austriei au adus bucurie în Fan Zone-ul Federației Române de Fotbal din Viena

Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
