Golden Drum sărbătorește a 30-a aniversare

Golden Drum sărbătorește a 30-a aniversare

În 2024, Festivalul Internațional al Creativității, Golden Drum, sărbătorește 30 de ani. Festivalul care a sărbătorit și răsplătit de peste trei decenii excelența în comunicarea creativă, publicitate și domenii conexe își deschide competiția pentru înscrieri. Comunitatea creativă se va aduna din nou pentru a-i onora pe cei mai buni dintre cei mai buni în domeniu, pentru a asculta și a învăța de la cei mai cunoscuți experți în afaceri, în perioada 9-10 octombrie, în Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia.

 

Au început înscrierile la Golden Drum

Golden Drum deschide sesiunea de înscrieri pentru toate lucrările care au fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată în perioada 22 august 2023 și 21 august 2024.

Agențiile, specialiștii în publicitate, clienții, agențiile de design sau studiourile de producție, companiile de media și alți creativi din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările până pe 21 august 2024 în șase secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum și în secțiunea specială All Juries Section. Premiile vor fi acordate la Golden Drum Awards Show, care va avea loc pe 10 octombrie 2024 la Portorož, Slovenia.

 

Noutățile competiției

Festivalul Golden Drum se extinde prin introducerea unui nou grup B2B în Secțiunea Creative Business Excellence, oferind diverselor business-uri oportunitatea de a-și prezenta realizările, într-o industrie în continuă schimbare. Categoriile din acest grup cuprind o serie de inițiative axate pe zona B2B, precum B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling etc. 

Parteneriatele cu Little Black Book și AdForum, prelungite; festivalul rămâne în clasamentul WARC Creative Rankings.

Golden Drum și-a extins din nou parteneriatul cu Little Black Book – toate lucrările premiate cu Grand Prix la festival vor fi înscrise direct și gratuit în competiția The Immortal Awards. Compania cu înscrierea câștigătoare va primi un abonament gratuit la Little Black Book, acces la The Immortal Awards, precum și oportunitatea de a profita de oferta completă a Little Black Book.

Golden Drum este totodată inclus în AdForum Business Creative Report, un clasament unic al celor mai premiate campanii din lume în funcție de industrie.

Festivalul Golden Drum este inclus și în WARC Creative Rankings

 

Președinții de Juriu

Prezentăm cu mândrie președinții din juriul Golden Drum:

GUY WIEYNK, Global Chief Executive Officer, AnalogFolk Group (AFG), UK
One-Channel Drum Jury President

Guy are o experiență vastă în dezvoltarea agențiilor și în susținerea brandurilor să utilizeze canale digitale și tehnologii pentru a obține rezultate tangibile. A condus Publicis Worldwide UK și Europa de Vest în calitate de CEO și a ocupat numeroase poziții de-a lungul mandatului său de 17 ani la AKQA.

“În calitate de președinte al juriului din acest an sunt bucuros să descopăr și să celebrez lucrări care valorifică puterea unică a unui mediu singular, capabil să treacă dincolo de zgomotele existente în piață, pentru a rezona cu adevărat cu audiența.”

KENTARO KIMURA, International Chief Creative Officer and Corporate Officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japan
Omni-Channel Drum Jury President

Kentaro a înființat Hakuhodo Kettle, un butic creativ premiat constant, pentru soluțiile integrate inovatoare oferite clienților săi, printre care se numără Toyota, Sony, Google, Suntory etc. A câștigat peste 150 de premii, inclusiv 10 premii Grand Prix în mai multe festivaluri internaționale.

„Lumea a devenit mai complexă, problemele societății mai greu de rezolvat în măsura în care nu mai există un singur răspuns corect. Acum trebuie să creăm alte soluții care să ne provoace abilitățile și care să ne ducă dincolo de imaginația noastră.”

PUM LEFEBURE, Co-Founder and Chief Creative Officer, Design Army, USA
Craft Drum Jury President

Director de creație premiat și lider de business, Pum a dezvoltat numeroase campanii internaționale pentru clienți de top, precum Adobe, MORPHE, Netflix, Neenah Paper etc. Născută în Thailanda, Pum aduce o sensibilitate globală designului american.

„Ce este meșteșugul? Este ceva complet diferit pentru fiecare creativ din industrie, dar ceea ce au toți creativii în comun este pasiunea. Este ceva tangibil pe care vrei să-l simți când admiri o piesă de artă excepțională sau când asculți o piesă muzicală incredibilă pentru prima dată.”

JANET LEVINE, Global Head of Invention, Mindshare, USA
Creative Media Excellence Drum Jury President

Janet are peste 17 ani de experiență în media și a condus business-ul global Nike, dezvoltând strategii unice și proiecte de media. Janet a fost citată în AdWeek, Digiday, AdAge, NBC News și alte publicații și a jurizat competiții precum The Smarties, AdWeek Media Plan of the Year și Festival of Media.

„Ca industrie, nu am avut niciodată un loc de joacă mai mare pentru a ne pune în valoare creativitatea și ideile originale. Proliferarea tehnologiei și a inteligenței artificiale dau curs unor noi posibilități. Iar lumea a devenit cea mai mare pânză unde puteam crea, plină de experiențe digitale și fizice, care pot crea cele mai intense conexiuni.”

ADAM KERJ, Chief Creative Officer, Accenture Song Europe, Denmark
Creative Business Excellence Drum Jury President

Adam vine cu peste 25 de ani de experiență și peste 100 de premii importante câștigate în publicitate la nivel mondial, inclusiv Cannes Lions Grand Prix, D&AD, One Show, Webby´s, Clios, Effie's, Eurobest, pentru branduri emblematice globale, precum Ikea, Oreo, Pampers, Puma, Coca Cola, Tide, Toyota, Ben & Jerrys.

„Creativitatea și ingeniozitatea umană sunt cruciale pentru ca brandurile și companiile să prospere într-o cultură aflată în schimbare rapidă, care are de-a face cu o industrie tehnologie aflată într-o evoluție permanentă. În calitate de președinte al juriului Creative Business Excellence, sunt încântat și onorat să mă conectez cu un grup genial și divers de persoane, pentru a explora și sărbători realizările brandurilor, care se adaptează constant la schimbări.”

ÖZGE GÜVEN, Design Director, TBWA\Istanbul, Turkey
Young Drummers Competition Jury President

Designer grafic și director de artă din Istanbul, cu o experiență de peste 10 ani, membru al Alliance Graphics Internationale (AGI) în 2022, a câștigat numeroase premii precum D&AD, Golden Drum, Cannes Lions etc. A fost prezentă pe lista Women to Watch în 2019.

„Young Drummers este un pas foarte important în acest sens, în care noua generație va înflori, crește, inspira astăzi și va menține în viață industria viitorului, având ocazia, totodată, să se prezinte creativilor care îi vor educa și vor lucra cu ei în mod direct, ca într-un grup de colegi.”

Concursul Golden Drum va fi jurizat de 56 de membri ai juriului din regiune și nu numai.

 

Taxe de participare

Reduceri speciale

Toți participanții la Festivalul Golden Drum pot alege dintre taxele Super Early Bird, Early Bird și taxele Standard Entry pentru competiție.

Pentru fiecare 10 înscrieri, participantul primește un permis complet de delegat pentru participarea la Festivalul Golden Drum (9-10 octombrie 2024, Portorož, Slovenia) gratuit. Citiți mai multe despre taxele de participare aici.

Toți participanții ucraineni beneficiază de o reducere de 80% la taxele de intrare.

În colaborare cu Asociațiile regionale, Golden Drum oferă o reducere de 20% la taxele de delegați pentru membrii acestora. Citiți aici lista Asociațiilor partenere festivalului.

 

Informații importante de participare

Termenul limită pentru depunerea înscrierilor: 21 august 2024, ora 23.59 CET
Termenul limită pentru taxele de participare Super Early Bird: 26 aprilie 2024
Afișarea listelor de nominalizări Golden Drum: 2 octombrie 2024, ora 8.00 CET
Spectacolul de premiere Golden Drum: 10 octombrie 2024

Festivalul Golden Drum s-a născut dintr-o idee simplă de a reuni creativi din diferite țări, pe atunci adesea definite ca noi țări europene. În urmă cu treizeci de ani am învățat să jucăm după reguli, în timp ce dansăm pe ritmul propriei noastre muzici. În domeniul publicității, regulile nu sunt linii directoare; ele sunt pânza pentru rebeliunea noastră artistică. Le respectăm, le înțelegem și apoi le transformăm în ceva de neuitat și unic. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte festivaluri regionale cu premii incluse în clasamentul WARC.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related