
Experiential Marketing


George la FOMO 2025 – Bankingul inteligent care creează experiențe memorabile pentru noua generație de antreprenori

Experiențe artistice interactive, susținute de Raiffeisen Bank la Romanian Creative Week, în secțiunea New Media

Raiffeisen Bank România - partener principal la Neversea Kapital. Clienții pot beneficia de reduceri exclusive prin Raiffeisen Smart Market

the N space. – dupa 10 ani de experiență în ospitalitate, Vlad Mihălăchioiu lansează un nou concept de spațiu de evenimente inspirat din New York

Touch Agency semnează „Decorează, reciclează, inspiră” – campania care transformă ouăle de Paște în manifest artistic pentru sustenabilitate

HexagonX lansează Quantum9 - divizia proprie de producție care susține ideile să ajungă în teren exact cum au fost gândite

FOMO - The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market se deschide în Promenada. Peste 60 de antreprenori români vor fi prezenți în noul spațiu

Creative City a adus Brazilia la București: lansarea Lola Cosmetics a fost o explozie de culoare, dans și energie pozitivă

FOMO devine epicentrul antreprenoriatului. Dain Walker, gigant al brandingului, Daniel Priestley, antreprenor de renume internațional, și zeci de speakeri români se alătură festivalului
![[Refresh creativ] Eduard Einhorn: Cred că o idee măreață nu vine niciodată singură, ci din îndrăzneala de a explora și din încrederea în oamenii din jur](https://media.iqads.ro/2025/02/sedinta-foto-godmother-167-edit-cover-410.jpg)