
Experiential Marketing


FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși

De la idei mari la show-uri grandioase | George Carabelea, Big Events: "Suntem aici să punem România pe harta evenimentelor mari din Europa"

George la FOMO 2025 – Bankingul inteligent care creează experiențe memorabile pentru noua generație de antreprenori

Experiențe artistice interactive, susținute de Raiffeisen Bank la Romanian Creative Week, în secțiunea New Media

Raiffeisen Bank România - partener principal la Neversea Kapital. Clienții pot beneficia de reduceri exclusive prin Raiffeisen Smart Market

the N space. – dupa 10 ani de experiență în ospitalitate, Vlad Mihălăchioiu lansează un nou concept de spațiu de evenimente inspirat din New York

Touch Agency semnează „Decorează, reciclează, inspiră” – campania care transformă ouăle de Paște în manifest artistic pentru sustenabilitate

HexagonX lansează Quantum9 - divizia proprie de producție care susține ideile să ajungă în teren exact cum au fost gândite

FOMO - The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market se deschide în Promenada. Peste 60 de antreprenori români vor fi prezenți în noul spațiu

Creative City a adus Brazilia la București: lansarea Lola Cosmetics a fost o explozie de culoare, dans și energie pozitivă
