
International


Uniunea Agențiilor de Publicitate din România propune agențiilor să contribuie voluntar la Studiul European privind costul pitchurilor organizat la nivel european de EACA (Asociatia Eurpeana a Agentiilor de Comunicare)

Fuziunea dintre Outbrain și Teads a fost finalizată. Noua companie redefinește performanța în Open Web printr-o platformă omnichannel axată pe rezultate

UM lansează la nivel global noua sa poziționare Full Color Media, susținută de un studiu inovator despre mărci – Brand Patterns

Clémentine Segard: Cred că este important să nu încerci să fii totul pentru toată lumea, ci să alegi valorile pe care le susții, iar apoi, oamenii potriviți se vor aduna în jurul acelei idei

Juraj Kováč: Până la urmă, lucrurile fundamentale nu se schimbă, tot emoțiile fac oamenii să acționeze

Creativity4Better 2024: Ce surprize dezvăluie organizatorii cu două săptămâni înainte de marele eveniment

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an
