[PR de criză] Cosmina Croitoru: Criza de PR, odată instalată, este un fenomen greu de gestionat singur, fără ajutorul unui expert. E ca și cum i-ai spune unui pacient cu pancreatită cronică să se trateze singur

[PR de criză] Cosmina Croitoru: Criza de PR, odată instalată, este un fenomen greu de gestionat singur, fără ajutorul unui expert. E ca și cum i-ai spune unui pacient cu pancreatită cronică să se trateze singur

Piața autohtonă de PR face multe pentru comunicare de criză și evoluțiile sunt evidente, însă trebuie să ai de partea ta și clienți care au încredere în profesioniști, spune Cosmina Croitoru, PR Director, Lighthouse PR. În România, poate mai mult decât în alte părți, această încredere lasă de dorit. În plus, companiile încă nu realizează pe deplin cât de importantă este pregătirea pentru crize.

Mai importantă decât experiența și creativitatea este organizarea. Iar oganizarea și gestionarea crizei pleacă de la un leadership puternic, crede Cosmina. Stabilirea unei echipe de criză și crearea unui plan sunt esențiale mai ales în contextul actual, în care companiile se confruntă cu dificultăți economice, în care crește riscul de securitate cibernetică, în an pre-electoral și în mijlocul unor discursuri tot mai agresive în social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related