Publicis, cea mai premiata agentie din Romania si a doua din Europa la EFFIE Awards Europe

Publicis, cea mai premiata agentie din Romania si a doua din Europa la EFFIE Awards Europe

Publicis Romania a castigat 3 trofee din 4 nominalizari in cadrul celei de-a 26-a editii a competitiei Effie Awards Europe, pentru clientii Carrefour, Ferrero  si Accept.

Trofeele sunt dupa cum urmeaza: Silver pentru Carrefour Romania cu „Ladita cu Verdeturi”, recunoscută la categoria Best of Europe: Retail, Bronze pentru Ferrero cu „Kinder Halloween: Dovlecii cu emotii” la categoria Best of Europe: FMCG si Bronze pentru campania „Come out with me”, client Accept, categoria Positive Change Europe: Social Good - Non-Profit.

Toate aceste campanii au obtinut premii si in cadrul competitiei Effie Romania, unde Publicis a obtinut titlul de Agentia Anului in 2022, cu 13 trofee din cele 25 de nominalizari, pentru nu mai putin de 9 clienti diferiti.

„Este excelent cand vedem ce putem realiza impreuna, punand creativitatea si gandirea strategica la baza marilor ambitii ale clientilor nostri. Cele 3 proiecte premiate la Effie Europe reflecta viziunea pe care o impartasim cu partenerii nostri, Carrefour, Ferrero și Accept - marketingul si creativitatea ca o forta a binelui.

Victoria din această seara ne motiveaza sa cream mai multa valoare si sa folosim aceasta mantra pentru schimba alte categorii. Felicitari tuturor castigatorilor si un mare bravo pentru creativitatea romaneasca ce a dovedit inca o data ca sta la loc de cinste pe agenda internationala”.
Raluca KovacsChief Strategy Officer – Publicis Romania

 

„Kinder Halloween”  si „Ladita cu verdeturi” au obtinut performanta de a fi premiate la categoria cea mai grea din festival - Best of Europe, doua campanii despre „a face” si „a te implica”. Kinder si „Dovlecii cu emotii” au incurajat parintii sa vorbeasca cu copiii lor despre emotii chiar de Halloween, in timp ce Carrefour a pus capabilitatile de shopping online in slujba fermierilor si a consumatorilor printr-un efort imens, intr-un timp record. "Ladita cu verdeturi" a devenit si primul serviciu „farm to fork” lansat in Romania in timpul pandemiei. „Come out with me” este prima miscare din comunitatea LGBT care, sub protectia anonimatului, a dat voce a peste 300 de povesti nerostite pana atunci. 

 

Campaniile

Competitia anuala Effie Awards Europe premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare comerciala din Europa. Aceasta reprezinta un simbol al eficientei dovedite a publicitatii si o celebrare adusa parteneriatului dintre client si agentie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related