[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste

[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste

Circulau recent clipuri în social media prin care oamenii arătau că s-au plictisit de evenimente istorice majore. Suficient. Vrem o viață plictisitoare, spuneau ei. Așa cum pandemia, războiul, inflația și alte fenomene au devenit, din păcate, parte din rutină, și crizele de comunicare sunt mai comune decât altădată.

Dacă înainte crizele de PR erau evenimente, acum profesioniștii jonglează cu ele zilnic, spune Ana Sișu, Head of PR&Influence Ogilvy Romania. Mediul online a potențat viteza de răspândire a lor, iar factorii declanșatori au devenit mai imprevizibili. Deși presiunea de a reacționa este mare, profesionalismul trebuie să rămână neschimbat, iar brandurile trebuie să evite situațiile în care spun ceva, doar de dragul de a participa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related