Data Revolt este o agentie de data marketing, specializata in interpretarea si folosirea datelor de business in campaniile de performance/ media, situata in top 3 agentii de performance marketing din... vezi detalii »
Content Marketing: companii din Catalogul IQads
D|MBC
D|MBC, The Media and Branded Content Company, este o companie de content marketing si branded media fondata in Bucuresti, in 2018, care opereaza pentru clienti din Europa Centrala si de Vest. Content marketingul a... vezi detalii »
Content Marketing: companii mentionate pe IQads
Articole despre Content Marketing

„Schimbă o dependență cu alta - una sănătoasă!”, o campanie lansată de Stay Fit Gym împreună cu Akabel și Reshare

Cercetătorii UBB demonstrează cum personalitatea consumatorilor influențează interacțiunea cu brandurile pe rețelele sociale

Virgil Ianțu este Global Brand Ambassador JA.AR Single Malt Whisky, parte din portofoliul Alexandrion Group

BusinessLeague.com by 2Performant inovează în MarComm prin crearea unui nou rol în platforma BusinessLeague.com: Affiliate Manager

Podcastul „La Datorie” - Un Prim Sezon Dedicat Educației Financiare în România, realizat de DMBC pentru KRUK România

Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions

Constanța Logo Challenge | Cătălin Chele: Am căutat să nu mă las influențat de trenduri comune și să rămân fidel unui stil care să fie durabil, nu doar pe termen scurt

Constanța Logo Challenge | Mihai Iulian Grâul: Cel mai greu a fost să cuprind cât mai multe din atracțiile Constanței. De la vechi la nou, să încerc să fac un logo estival, modern, cosmopolit și vesel

Constanța Logo Challenge | Gigi Croitoru: După ani și ani în care am dat la o parte pornirile creative fiind prins cu studiile, cu armata, cu joburile obișnuite, cu viața de familie, mi-am redescoperit prima dragoste - desenul

Constanța Logo Challenge | Ioana Podosu: Logo-ul unui oraș înseamnă reducerea la esență, revenirea la elementele de bază

Constanța Logo Challenge | Felix Tătaru: Brandul de loc reactualizeaza relatiile dintre locuitori, turisti si sufletul acelui loc

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

Andra Iacob preia conducerea agenției Chapter 4 România: O nouă viziune pentru o comunicare strategică și sustenabilă

Constanța Logo Challenge | Romulus Oprica: Un simbol vizual care reușește să cuprindă esența destinației devine „chipul” acesteia
