Compania Kantar, lider global în abordări analitice bazate pe date și consultanță de brand, anunță disponibilitatea Link AI, soluția sa de pre-testare bazată pe inteligență artificială, pe platforma sa de soluții agile de cercetare de piață Kantar Marketplace, începând din această săptămână, inclusiv în România.
Lansată în iunie 2020, LinkAI este prima soluție din Kantar Marketplace bazată complet pe inteligență artificială. Folosită deja de clienți cum ar fi Coca Cola, Google și Unilever, Link AI este o abordare de ultimă generație în măsurarea eficacității comunicării, care previzionează performanța unei reclame TV în 15 minute. Algoritmii Link AI au fost antrenați pe cea mai mare bază de reclame pre-testate din întreaga lume – baza Link – care constă în peste 230.000 reclame, pe testări realizate de-a lungul a 10 ani în rândul a peste 35 milioane de consumatori.
Viteza și scalabilitatea Link AI fac posibilă testarea de reclame în mult mai multe scenarii decât anterior – pentru a verifica performața reclamelor competitoare, pentru a obține un feedback asupra versiunilor inițiale din procesul de creație, pentru a optimiza campaniile deja lansate în timp real sau pentru a obține o perspectivă asupra spoturilor dintr-o anumită categorie. În 2021, au fost testate mai mult de 16,000 reclame prin intermediul Link AI.
Lansată la jumătatea anului 2019, platforma Kantar MarketPlace le oferă clienților din marketing și agențiilor posibilitatea de a lua decizii bazate pe date în mod rapid. Platforma automatizată oferă o gamă largă de soluții de cercetare care accelerează procesul de luare a deciziilor de business, fie că este vorba de feedback asupra unor idei, dezvoltarea unui produs nou sau lansarea unei campanii. În anul 2021, platforma Kantar Marketplace:
- A susținut testarea a peste 13,000 de reclame și concepte de produse, cu 180% mai multe față de 2020;
- A deservit peste 700 clienți, printre care Amazon, Audi, PepsiCo, Coca-Cola, Diageo, Johnson&Johnson, Mastercard, Samsung, Reckitt, Vodafone, Walgreens Boots Alliance;
- Și-a extins acoperirea la 65 țări.
Will Galgey, Director Executiv al Kantar Marketplace, declară:
“Link AI este o completare extrem de incitantă și inovativă la portofoliul nostru de soluții de cercetare. Este o soluție deschizătoare de drumuri, care facilitează testarea la o scară nemainîntâlnită până acum. Prin viteza incredibilă cu care livrează rezultatele, prin faptul că este alimentată de cea mai amplă bază de reclame testate din industrie și prin disponibilitatea sa atât în regim self-serve (clienții își setează singuri testarea și interpretează rezultatele), cât și cu opțiunea de consultanță oferită de specialiștii Kantar, soluția Link AI din Kantar Marketplace ar trebui să fie o parte indispensabilă din instrumentarul oricărui practician de marketing. Acesta este un moment extrem de important atât pentru Kantar Marketplace, cât și pentru clienții noștri.”
Jane Ostler, Director Executiv al domeniilor Creative și Media din cadrul Kantar, adaugă:
“Clienții noștri au o gamă variată de nevoi atunci când vine vorba despre pre-testarea de reclame, care necesită o combinație între soluțiile bazate pe input uman și cele bazate pe inteligența artificială. Lansarea Link AI în Kantar Marketplace este un adevărat reper în ceea ce privește oferirea de insight-uri cu agilitate și ușurința utilizării.”
Pe parcursul anului, vor fi lansate mai multe soluții bazate pe inteligența artificială, inclusiv unele special concepute pentru testarea de reclame video digitale, ca parte a angajamentului Kantar a de a investi în inovație.
Kantar este compania globală lider în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță. Avem o înțelegere completă și unică a modului în care gândesc, simt și acționează oamenii; fiind prezenți la nivel global și local în peste 90 de piețe. Îmbinând expertiza profundă a specialiștilor noștri cu resursele noastre de date și norme greu de egalat și cu cele mai inovative platforme tehnologice și de data analytics, îi ajutăm pe clienții noștri să înțeleagă oamenii și le oferim inspirație pentru a crește.