MGID integrează Oracle Moat

MGID integrează Oracle Moat

Colaborarea permite clientilor de publicitate ai MGID să primească măsurători de încredere de la o terță parte pentru campaniile de native și display.

MGID, pionierul la nivel global în domeniul publicității native, a integrat Oracle Moat direct în platforma sa, pentru a oferi măsurători, transparență și verificare îmbunătățite pentru clientii săi de publicitate.

Oracle Moat Analytics va oferi clientilor de publicitate ai MGID acces la măsurători de încredere ale unor terțe părți pentru fiecare aspect al performanței campaniilor native și de display, inclusiv vizibilitate și atenție, acoperire și frecvență, precum și măsurarea creșterii vânzărilor. Prin această integrare, clientii vor beneficia de confirmare din partea uneia dintre cele mai de încredere companii de măsurare din lume că respectivele lor campanii oferă o valoare reală.

„Măsurarea performanțelor și a eficacității reclamelor este crucială pentru clientii de publicitate care doresc să-și îmbunătățească oferta și să asigure o experiență mai bună utilizatorilor”, a declarat Mark Kopera, director de produs, Oracle Moat. „Capabilitățile noastre de măsurare fiabila și de analiză oferă mărcilor încrederea necesară pentru a investi în publicitatea nativă și oferă transparență în ceea ce privește impactul cheltuielilor publicitare. Suntem nerăbdatori să ajutăm MGID să-și sporească în continuare valoarea platformei pentru clientii sai globali de  publicitate nativa.”

Sergii Denysenko, CEO al MGID, a adaugat:

„Pe măsură ce tehnologia noastră continuă să evolueze, dorim să ne asigurăm că oferim în continuare soluțiile de care au nevoie clienții noștri de publicitate pentru optimizarea campaniilor și măsurarea succesului. acestora.  Evaluăm în mod constant instrumentele și parteneriatele noastre pentru a le permite brandurilor să fie încrezătoare în ceea ce privește investiția lor în MGID, așa că suntem încântați să introducem această nouă integrare ce le va oferi clientilor noștri de publicitate transparență totală în ceea ce privește succesul campaniilor de native și de display și va dovedi și mai mult calitatea traficului nostru.”

MGID este o platformă globală de publicitate nativă care generează creșterea veniturilor pentru toți participanții din ecosistem. De la înființarea sa, în 2008, MGID a devenit un lider în domeniul platformelor de recomandare de conținut, vizând 850 de milioane de cititori unici cu 185 de miliarde de recomandări lunar. Platforma MGID ajută editorii să rețină și să monetizeze audiențele, în timp ce stimulează performanța și gradul de conștientizare pentru mărci prin conectarea acestora la audiențe unice, la momentul potrivit, cu conținutul potrivit.

Oracle oferă suite integrate de aplicații și o infrastructură sigură și autonomă în Oracle Cloud. 

Oracle, Java și MySQL sunt mărci înregistrate ale Oracle Corporation.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related