Andrei Lăscuț: Challenge-ul industriei de marcom nu este să inoveze tehnic, ci să livreze valoare audienței sale

Andrei Lăscuț: Challenge-ul industriei de marcom nu este să inoveze tehnic, ci să livreze valoare audienței sale

Stim cu totii cum sta treaba cu work-from-home. Dar ce ziceti de win-from-home? E atunci cand se implinesc 20 de ani de Internetics si oamenii de digital danseaza prin sufrageria lor cand primesc trofee in Minecraft.

Gala din acest an s-a desfasurat pe scena virtuala a Ateneului Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. Din juriul competitiei au facut parte specialisti in marketing, comunicare online si experti in media sau research, carora li s-au adaugat guest judges din Suedia, Olanda si Germania, cu care vom povesti despre cum a decurs festivalul si despre piata de digital la acest moment, din tarile in care activeaza. Lista castigatorilor o puteti gasi aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related