Simona Panait, Samsung: "Am considerat oportun ca prin lansarea Innovation Report să deschidem acest dialog despre viitor, oferind insight-uri despre inovație, prezentate într-un mod ușor de parcurs"

Simona Panait, Samsung: "Am considerat oportun ca prin lansarea Innovation Report să deschidem acest dialog despre viitor, oferind insight-uri despre inovație, prezentate într-un mod ușor de parcurs"

Tehnologia schimbă prezentul și definește viitorul. Pentru a putea să o folosim la potențialul ei adevărat, e esențial să o înțelegem. Să îi înțelegem efectele asupra comportamentului uman, impactul descoperirilor, interconexiunile sociale, modul în care schimbă lumea din jurul nostru. 
Innovation Report este un proiect realizat de Samsung care încearcă să facă chiar asta: să contureze harta dinamică a felului în ca tehnologia este parte din viața oamenilor și le influențează deciziile, planurile, relațiile, atât la nivel social, cât și colectiv. 

Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria, explică detaliile realizării, temele abordate și câteva concluzii ale Innovation Report.

 

Desprea realizarea raportului

Innovation Report este un proiect de conținut ambițios, bazat pe studii și analize realizate intern de Samsung, pentru piața locală. Pentru noi a fost o reală provocare să sumarizăm într-un mod eficient și ușor de parcurs volumul ridicat de conținut și de insight-uri valoroase disponibile în studiile utilizate, dar și să adaptăm conținutul cu statistici relevante despre impactul tehnologiei asupra societății, în actualul context.

 

Obiectivele si necesitatea lui

Raportul de inovație este un proiect inițiat de Samsung care își propune să evidențieze cele mai importante direcții tehnologice care ne vor defini viitorul, ca societate. Materialul detaliază impactul pe care îl vor avea inovațiile din șase domenii tehnologice: 5G, Internet of Things, specificul generațiilor care consumă tehnologie, inteligența artificială, conținutul video și digital wellbeing.

Pasiunile noastre, productivitatea fiecăruia și interacțiunile sociale depind acum mai mult decât oricând de tehnologie. Este important să înțelegem tehnologia și felul în care inovațiile ne pot ajuta. Samsung, în calitate lider în domeniul inovației, conturează o eră a experienței, în care inovația tehnologică ne face viețile mai plăcute; tocmai de aceea, am considerat oportun ca prin lansarea Innovation Report să deschidem acest dialog despre viitor, oferind insight-uri despre inovație, prezentate într-un mod ușor de parcurs.

Conținutul Innovation Report se bazează pe studii și analize exclusive realizate de Samsung pe piața locală. Consider că reprezintă în primul rând o resursă valoroasă pentru industria mass-media și implicit pentru toți utilizatorii pasionați de tehnologie și interesați de felul în care viitorul va fi definit de inovațiile din acest domeniu.

 

Generațiile si raportarea lor la tehnologie

Un element important al raportului constă în identificarea felului în care generațiile folosesc tehnologia și se raportează la viitor. Spre exemplu, generația Z este definită prin deschiderea față de noile tehnologii, prin fluiditate și vine cu o nouă amprentă culturală bazată pe unicitate, autenticitate și creativitate. Observăm diferențe la nivel de setare a priorităților profesionale între generația Z și millenials. În același timp, Generația Z, formată din tineri cu vârste cuprinse între 13-23 de ani, este mai predispusă să utilizeze dispozitivele mobile în viața de zi cu zi pentru taskuri precum cumpărăturile online, în timp ce cei din generația millenials se remarcă printr-un interes sporit pentru mașinile autonome. Acestea sunt doar câteva insighturi analizate și explicate în detaliu în Innovation Report. De asemenea, observăm că influencerii Generaţiei Z definesc felul în care întreaga piaţă se raportează la consumatorii săi și va fi interesant să vedem în următoarea perioadă tehnologia viitorului prin ochii lor. 

 

Highlight-uri din raport:

  • 43% dintre români au vorbit mai mult la telefon în pandemie decât înainte
  • 28% dintre mileniali sunt interesați de mașinile autonome, spre deosebire de doar 18% în cazul generației Z
  • 53% din membrii generației Z fac achiziții online de pe smartphone; procentul e de ”doar” 37% în cazul milenialilor
  • 57% dintre adolescenții români din generația Z folosesc Netflix săptămânal
  • 63% dintre adulți au declarat că cei mici ajung să folosească smartphone-ul mai bine decât ei
  • 71,9% dintre români urmăresc clipuri video din confortul casei
  • 74% dintre românii familiarizați cu 5G iau în calcul utilizarea acestei tehnologii
  • 48% dintre românii din mediul urban nu-și conectează smartphone-ul la alte dispozitive inteligente

 

Suntem bucuroși să îți prezentăm cel mai nou proiect Samsung: Innovation Report, un proiect de conținut/editorial în care am cuprins insighturi valoroase din tehnologie, care poate fi descărcat de aici.

Raportul a fost construit pe baza unor studii și analize exclusive din piața locală realizate de Samsung și tratează sub formă de capitole principalele șase direcții de inovație tehnologică:

  • Relația generațiilor cu tehnologia – definirea generației Z și a milenialilor; relația generației Z cu brandurile
  • Conținutul video – principalele trenduri de consum video în România; opiniile youtuberilor
  • Era 5G – revoluția conținutului facilitată de 5G; aplicabilitate; opiniile experților
  • Internet of Things – percepția românilor despre locuințele inteligente; rolul IoT în locuințele sustenabile; opiniile experților
  • Inteligența Artificială – ghid de utilizare; direcția în care se dezvoltă AR/VR/MR
  • Digital wellbeing – principii de utilizare responsabilă a smartphone-ului; rolul tehnologiei în timpul pandemiei; relația copiilor cu tehnologia; securitate digitală.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Branded


Related