Ana Iorga a terminat medicina, dar lucreaza in publicitate. Mai exact in neuromarketing. Dupa ce a absolvit cursurile Facultatii de Medicina ”Carol Davila” Bucuresti, a urmat programul de MBA Romano-Canadian, cu o specializare in finante si una in marketing, si a imbinat aceste domenii cu o diploma de doctorat in neuromarketing.
Daca ma uit in urma, cand am decis sa renunt la cariera medicala si sa intru in business, nu mi-as fi imaginat ca voi lucra in consumer neuroscience (nici nu exista acest domeniu pe atunci), povesteste Ana
Avea 25 de ani cand a pornit pe teritorii noi, in publicitate. A inceput cu studioul in subsolul casei unde locuia si a jucat toate rolurile care nu tineau de creatie si grafica. Era sofer, secretara, semna contracte, facea new business. Acum este partener Lemon Studio si fondator al laboratorului de neuromarketing BuyerBrain, si a fost nominalizata recent de AdWeek pentru Future is Female, care onoreaza femeile care au adus o contributie importanta in advertising.