Am remarcat intrarea unui nou jucator pe piata din Romania, in categoria serviciilor de livrare la domiciliu a cumpararilor culinare. Este o tactica subtila de diferentiere – daca toata lumea face cumparaturi, ei fac cumparari. Serviciul se numeste Lola Market, dar ne-am putea opri la Lol.
Pentru comunicare au ales sa lucreze cu o agentie globala exclusivista, cu milioane de clienti in portofoliu, care foloseste tehnici de machine learning. Se numeste Google Translate.
Este de apreciat abordarea lor directa si ireverentioasa. In contextul discutiilor nuantate pe tema GDPR, cand toata lumea se fereste sa spuna lucrurilor pe nume, ei au ales o exprimare care lasa loc de foarte putine firimituri. Fursecuri, in loc de Cookie-uri.
Se adreseaza unei audiente generale, tocmai de aceea folosesc termeni tehnici. Totusi, termenii sunt greu de inteles si pentru profesionisti, in conditiile in care pretul e gratuit pentru 16,50 lei pe luna.
Un alt avantaj competitiv este faptul ca cei de la Lola detin cheile de la piata.
Treaba se complica cand afli ca pentru cumpararea unei rosii si a doi cartofi, se pune problema ipotecarii casei tale.
Mergand pe linia campaniei, din faptul ca sunt un jucator din gig economy am fi putut deduce ca e posibil sa iti livreze cumparaturile acasa cu sareta. Pentru ca primul sens al lui gig in engleza este trasura cu doua roti, trasa de un cal. Noroc ca au clarificat situatia. Folosesc masina magica.
Daca nu esti convins de calitatea serviciilor, marturie stau nenumaratele testimoniale. Ma rog, au doar unul singur. O cheama Lucia si e incantat.
Totusi, cand vine vorba de social media, si intervine factorul uman, lucrurile raman la fel.
In ciuda erorilor de comunicare, Lola Market asigura un client service impecabil. Iti ofera sansa catre o viata fara indoieli.