Perioada de inscriere pentru seria de workshop-uri umanitare I learn, I help - Brand Artists se incheie astazi, 28 aprilie. Sase comunicatori, Dan Petre (Managing Partner, D&D Research), Anca Popescu (Qualitative Researcher/Psychologist, D&D Research), Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett & Target), Monica Jitariuc (Co-Managing Partner, THE PRACTICE), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania) si Razvan Matasel (Director de strategie si Partener, Arsenoaiei & Matasel), isi vor oferi pro bono expertiza si, in perioada 29 aprilie – 27 mai, vor sustine o serie de training-uri adresate oamenilor de comunicare. Proiectul vine in sprijinului Smarandei Milu Nemethi, Creative Director la Hybrid Studio, care a fost diagnosticata cu o tumora canceroasa in stadiul 3 si are nevoie de un tratament in valoare de 150.000 de euro in Germania.
Workshop-urile vor avea loc la sediul IAA, care a pus gratuit la dispozitie o sala. Participarea la toata seria de 5 traininguri costa 300 de euro si suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).
Workshop-urile vor avea loc in fiecare marti timp de 5 saptamani (29 aprilie - 27 mai), la Sala IAA, intre orele 18.00 si 21.00:
Marti, 29 aprilie: workshop cu Dan Petre si Anca Popescu: Start up yourself. Personal Development & Talent Management. Mai multe detalii aici.
Marti, 6 mai: workshop cu Lorand Balint: Brand Strategy Session. Mai multe detalii aici.
Marti, 13 mai: workshop cu Monica Jitariuc: Reputatia online (pentru branduri si pentru oameni). Mai multe detalii aici.
Marti, 20 mai: workshop cu Sorin Psatta: Maria Sa, Consumatorul. Mai multe detalii aici.
Marti, 27 mai: workshop cu Razvan Matasel: Ierarhia ideilor in comunicare. Mai multe detalii aici.
Va invitam sa va inscrieti cu un mail la [email protected] pana azi la ora 18.00