De curand anuntam lansarea unei serii de cinci workshop-uri destinate oamenilor de marketing si comunicare, un program de traininguri care vine sa sprijine financiar cauza HELP SMARANDA. Workshop-urile I learn, I help sunt organizate in scop caritabil de IQads, cu sprijin din partea IAA, iar fondurile stranse din vanzarea biletelor vor fi donate pentru acoperirea unei parti din costurile tratamentului Smarandei Milu Nemethi (Creative Director, Hybrid Studio), diagnosticata cu cancer in stadiul trei.
Primii dintre speakerii invitati vor fi Dan Petre (Managing Partner, D&D Research) si Anca Popescu (Qualitative Researcher/Psychologist, D&D Research), iar workshop-ul lor -Start up yourself. Personal Development & Talent Management - va avea loc pe 29 aprilie. In cadrul acestei prime sesiuni din seria I learn, I help, participantii vor pleca in explorarea propriei personalitati prin administrarea inventarului de personalitate Singer-Loomis Type Deployment Inventory (SL – TDI). Acesta, pe langa un raport individual de autocunoastere si dezvoltare, ofera si informatii despre tipologiile de personalitate Myers-Briggs Type Indicator ( MBTI).
Initialele SL-TDI si MBTI denumesc doua instrumente stiintifice de explorare a structurii personalitatii indivizilor, ambele plecand de la aceeasi teorie a personalitatii a lui Carl Gustav Jung. Diferenta dintre cele doua inventare tine de detalierea tipurilor obtinute: SL-TDI este mai detaliata si vorbeste despre 8 moduri tipologice, spre deosebire de 4 in cazul MBTI. Inventarele propuse in cadrul workshop-ului sunt adaptate si esalonate pe populatia Romaniei de catre Test Central.
Cat despre finalitatea aplicarii inventarului SL-TDI, Dan Petre spune:
"SL-TDI nu este un instrument axat pe o arie specifica a vietii. Ne vorbeste despre modul in care interactionam cu ceilalti si cu mediul la nivel general si poate fi folosit in orice arie simtim nevoia de dezvoltare. Ne vorbeste despre identificarea resurselor, dar si slabiciunilor personale, pentru ca doar in cunostinta de cauza putem sa jonglam cu acestea si sa facem fata in cele mai diverse situatii de viata".
Administrarea inventarului SL-TDI dureaza aproximativ 30 de minute, iar rezultatele obtinute vor fi explicate de catre trainerii invitati si completate de informatiile necesare pentru a intelege raportarea obtinuta.
Cele cinci workshop-uri au loc in perioada 29 aprilie – 27 mai, la sediul IAA Romania, in fiecare marti, intre orele 18.00 si 21.00. Participarea la toata seria de 5 traininguri costa 300 de euro si inscrierea trebuie facuta pana pe 28 aprilie, ora 18:00. Suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente). Ceilalti speakeri care vor sustine pro-bono sesiuni de training in cadrul programului I learn, I help sunt Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett & Target), Monica Jitariuc (Co-Managing Partner, THE PRACTICE), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Razvan Matasel (Director de strategie si Partener, Arsenoaiei & Matasel).
Urmatorul training, programat pentru 6 mai, este cel tinut de Lorand Balint - Brand Strategy Session - in cadrul caruia vor fi explorate teoria si aplicatiile unor concepte cheie de strategie de brand. Partea aplicativa consta in lucrul pe baza unui studiu de caz de la Harvard Business School: Mountain Man Brewing Company: Bringing the Brand to Light.
Pe 13 mai, Monica Jitariuc va sustine un training despre gestionarea reputatiei online atat pentru branduri, cat si pentru oameni.
In intalnirea de pe 20 mai, Sorin Psatta va discuta cu participantii despre cel mai important si adesea cel mai neglijat element al procesului de marketing: Maria Sa, Consumatorul.
Iar pe 27 mai, training-ul va fi sustinut de Razvan Matasel, care va explora modul in care ia nastere o idee, fie ea strategica, creativa, de comunicare sau de vanzare.