McDonald’s România a finalizat cu succes o campanie inovatoare utilizând Studiul Omnichannel Brand Lift (BLS) al Teads, realizat în parteneriat cu liderul global în domeniul cercetării de piață, Cint. Această metodologie de cercetare, disponibilă pentru prima dată în România, demonstrează eficiența abordării omnichannel a Teads în creșterea principalilor metrici de brand, precum intenția de recomandare, favorabilitatea față de brand sau intenția de cumpărare.
Teads, lider global în soluții de publicitate omnichannel, continuă să inoveze în publicitatea digitală prin extinderea soluțiilor de măsurare oferite clienților săi. Acum agențiile de publicitate pot derula campanii avansate plasând reclamele în formatele native oferite de LG, VIDAA și Philips, precum și în formatele CTV InStream sau InRead tradiționale – toate disponibile prin platforma Teads.
În colaborare cu Cint, McDonald’s România a devenit primul brand din regiunea CEE (Europa Centrală și de Est) care a derulat un Studiu Brand Lift Omnichannel. Studiul a dezvăluit informații importante despre impactul campaniei asupra unei serii de indicatori de performanță (KPIs), măsurând cât de eficiente au fost reclamele în a stimula implicarea utilizatorilor de internet și a influența percepția pozitivă asupra brandului McDonald’s.
Studiul, susținut de compania de cercetare de piață Cint, a folosit o metodologie sofisticată pentru a urmări expunerea la reclame și a măsura efectele asupra comportamentului consumatorilor, printr-un pixel de urmărire și tehnici avansate de potrivire a datelor.
Rezultatele campaniei McDonald’s
Rezultatele au fost remarcabile. McDonald’s România a obținut îmbunătățiri semnificative pe toți cei cinci indicatori de performanță testați în campania Core Limited Time Offer (LTO) din perioada octombrie-noiembrie 2024. Campania implementată de Teads, în parteneriat cu OMD România, a contribuit la creșterea considerației față de brand, intenției de recomandare, favorabilității față de brand și intenției de achiziție, consolidând imaginea pozitivă a brandului McDonald’s în rândul publicului țintă. Studiul subliniază eficiența abordărilor omnichannel în influențarea principalilor metrici de brand și în stimularea intenției de cumpărare a consumatorilor.
„Această campanie nu doar că a confirmat potențialul CTV-ului din oferta Teads, dar a arătat și valoarea sa în construirea încrederii și atragerea unor noi audiențe. Rezultatele studiului de Brand Lift au fost extrem de valoroase și ne vor ajuta să ne îmbunătățim strategiile pe viitor”, a spus Lucia Nistor, Marketing Manager McDonald’s România.
„Suntem foarte mândri că McDonald’s România a fost primul brand din CEE care a derulat un astfel de studiu pe mai multe canale. Această colaborare inovatoare evidențiază eficiența abordării noastre omnichannel, care combină puterea canalelor digitale premium, creativitatea bazată pe date și instrumentele de măsurare pentru a oferi rezultate reale pentru companiile cu care lucrăm. Creșterea obținută pe toți indicatorii de brand arată impactul semnificativ pe care soluțiile noastre îl pot avea atât în stimularea atenției, cât și în îmbunătățirea percepției consumatorilor. Vom continua să împingem limitele publicității digitale, ajutând companiile să-și îmbunătățească strategiile și să maximizeze eficiența campaniilor lor”, a adăugat Elena Cîrîc, Industry Director Teads.
Studiul Teads Omnichannel Brand Lift este acum disponibil pentru branduri și agenții care doresc să înțeleagă adevăratul impact al campaniilor lor pe mai multe canale, inclusiv CTV.
Outbrain Inc. (Nasdaq: OB) și Teads S.A. au fuzionat pe 3 februarie 2025 și operează sub noul brand Teads. Noul Teads este platforma omnichannel axată pe rezultate în Open Web, livrând rezultate full-funnel pentru marketeri în medii premium.
Concentrându-se pe rezultate de business relevante, compania maximizează valoarea fiecărui dolar investit în publicitate prin utilizarea tehnologiei predictive bazate pe AI, conectând media de calitate, creativitatea remarcabilă ce pune în valoare brandul și soluțiile de targetare și măsurare bazate pe date despre context.
Fiind una dintre cele mai mari platforme de publicitate din Open Web, noul Teads colaborează direct cu peste 10.000 de publisheri și 20.000 de advertiseri la nivel global. Compania are sediul central în New York și o echipă internațională de aproape 1.800 de angajați în 36 de țări.
Cint este un lider global în tehnologia de cercetare de piață, oferind informații în timp real prin platforma sa digitală avansată. Fondată în 1998, Cint conectează companiile cu milioane de respondenți din peste 130 de țări, ajutându-le să ia decizii mai inteligente prin feedback precis, bazat pe date. Cint este de încredere pentru mii de afaceri la nivel global și continuă să inoveze cu instrumente de ultimă oră pentru cercetarea de piață și măsurarea media.