#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

Cristiana Trifu & Mădălina Sandu (Digital), susținute de Raiffeisen Bank România, Alexandra Moisescu & Cătălina Manea (Print) și Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile (PR), susținuți de Ursus Breweries sunt cei șase talentați care vor reprezenta România la Cannes Lions, în urma clasamentului de la competițiile locale, prin rezolvarea celor 3 brief-uri oferite de sponsori din cadrul cMBA-ului #FutureProofCreativity, devansând alte 23 de echipe înscrise în concurs.

Soluțiile lor au fost evaluate de un juriu format din 36 de seniori activi în hub-urile creative locale și internaționale.

În perioada 16-20 iunie, alături de creativi din întreaga lume, câștigători ai competițiilor naționale, cele trei echipe vor răspunde provocării de a rezolva un brief în doar 24 de ore, intrând în ritmul efervescent al festivalului. Ele vor beneficia de acces, pe întreaga durată a Cannes Lions, la tot ce înseamnă specializări, networking & participare la gale.

 

Young Lions Digital - o echipă de la UM România

Cristiana - Copywriter la UM România și Mădălina - Art Director la UM România, echipa M&C, vor concura în competiția Young Lions Digital, categorie susținută de Raiffeisen Bank România.

„Ne-am pierdut și ne-am regăsit ca un duo creativ (ne-am întâlnit la fostul job, ne-am reunit la actualul job după un an). Provocările, onestitatea și dorința de a crește ne motivează. Alchimia noastră înflorește la #TheAlternativeSchool, unde suntem totul despre a îmbrățișa schimbarea, creativitatea și conexiunile autentice.”, au spus Mădălina & Cristiana. 

 

Young Lions Digital - două vorbe de la sponsor

”Creativitatea impulsionează inovația, iar tinerii talentați de astăzi sunt liderii de mâine. De aceea, ne-am alăturat cu bucurie cMBA-ului #FutureProofCreativity, oferindu-le tinerilor contextul potrivit de a-și dezvolta ideile, de a învăța de la cei mai buni și de a-și face vocea auzită pe scena globală a creativității de la Cannes Lions”, a declarat Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

 

Young Lions Print - o echipă de la 5 to go

Alexandra - Brand & Marketing Manager la 5 to go și Cătălina - Brand Manager & Creative Director la 5 to go, echipa good kids, m.A.A.d city, vor concura în competiția Young Lions Print, categorie susținută de Ursus Breweries.

„Am intrat în competiție fără așteptări, dar cu drive-ul de a scoate ceva fresh din brief-uri și se pare că am făcut-o. Pentru noi, a fost (și încă e) o confirmare că putem livra împreună, indiferent de challenge. Next stop? Știm doar că nu ne oprim aici.”, au spus Alexandra și Cătălina. 

 

Young Lions Print & PR - două vorbe de la sponsor

„Sunt puține branduri în România care au 140 de ani, iar Ursus este unul dintre ele. Sigur facem niște lucruri bine – iar apetitul pentru experiment, deschidere către perspective fresh și drumuri nebătute e unul dintre ele. De-aici parteneriatul cu #TheAlternativeSchool și endorsarea a două categorii de Young Lions, cu destinație Cannes pentru cei mai buni. Ca formatori de piață, funcționăm firesc pe principiul că leadershipul nu se declamă, se demonstrează și că-i în ADN-ul nostru să cultivăm talente în contexte de elită. Am văzut soluțiile briefurilor și ne-au încântat. E un privilegiu să susținem noua generație de pasionați ai marcom-ului, care vor să se educe și să performeze internațional”, a spus Gabriela Crețu, Vice-President Sales, Ursus Breweries.

 

 

Young Lions PR - uite cine-s câștigătorii

Alexandra - SNSPA și Tudor - Universitatea Erasmus din Rotterdam, ambii la studii de Master, vor concura în competiția Young Lions PR, susținută de Ursus Breweries.

„Povestea echipei noastre este destul de amuzantă - nu ne cunoșteam deloc, locuiam în țări diferite și nu ne-am întâlnit niciodată. Am lucrat exclusiv pe WhatsApp & mail și, ghici ce? A funcționat. Se pare că cele mai neașteptate parteneriate pot fi și cele mai valoroase.”, au spus Alexandra și Tudor. 

 

Young Lions - PR & Print: mesajul partenerului

"Ursus Breweries deține și crește unele dintre cele mai mari, vechi și iubite branduri românești, susținute de-a lungul multor ani cu efervescenta creativitate românească. Ne interesează, deci, direct și ne face și mare plăcere să contribuim la crearea unui climat cât mai favorabil manifestării acesteia. Sperăm ca trecerea prin experiențele #TheAlternativeSchool să-i inspire pe Alternativi, să le întărească determinarea de a urma un parcurs profesional creativ și ambiția de a fi, într-o bună zi, premiați la Cannes Lions", a spus Iulia Andreșoiu, Vice-President Marketing, Ursus Breweries.

 

 

Clasament #FutureProofCreativity: 26 de echipe înscrise, 130 participanți

Ediția de toamnă - iarnă a cMBA-ului #FutureProofCreativity a adunat cel mai mare număr de participanți din istoria #TheAlternativeSchool - creativi din agenții de rețea sau independente, reprezentanți ai clienților (Brand Manageri / Directori de Marketing / creatori de conținut / lideri creativi), freelanceri și studenți la master din facultăți de comunicare și design din centre universitare influente din România și străinătate, dar și un număr relevant de seniori peste 30 de ani, mai puțin interesați de competiții, dar determinați să-și rafineze competențele, conectându-se la cele mai noi informații din marcom.

Poveștile câștigătorilor sunt de descoperit în interviuri exclusive pe site: Mădălina Sandu & Cristiana Trifu, Cătălina Manea & Alexandra Moisescu, Tudor Ile & Alexandra Roșu-Ciobanu.

 

Și-un cuvânt de la Fondatoare

„Sunt recunoscătoare pentru #Alternativi, acești talentați excepționali care ne-au arătat că se poate să fii educat în România și să ajungi pe scena de la Cannes, cu leii în brațe. Știm cât este de costisitor, aproape prohibitiv, să ajungi la Cannes? Da. Înțelegeți, deci, de ce sunt atât de recunoscătoare pentru oamenii din spatele marilor branduri, cei care alimentează visele și fac din imposibil - realitate, răsplătindu-i pe cei mai buni cu șansa de a învăța în contexte de elită, de-a se expune unui network și unor experiențe la care mulți seniori nu vor ajunge, probabil, niciodată.

Acum 20 de ani și mai bine, eram singura româncă într-o mare de necunoscuți, o junioare cu catastiful delegaților din toată lumea în mâini și vise mai mari ca el. Vă mulțumesc tuturor pentru un parcurs cu debut modest, care, în două decade, s-a transformat într-o imensă autostradă către ACUM”, a declarat Teodora Migdalovici, Creativity Ambassador.

Pentru cei care doresc să fie la curent cu programele și oportunităție internaționale oferite de #TheAlternativeSchool - urmăriți site-ul & paginile de social media ale #TheAlternativeSchool sau conectați-vă cu Andra Serea - Communication Architect @ TheAlternativeSchool: andra@thealternativeschool.com

În 2025 #TheAlternativeSchool trimite la Cannes și bursieri prin selecțiile Roger Hatchuel Academy & ERA - Equity, Representation & Accessibility.

 

Puțină istorie

Fondată în 2005 de Teodora Migdalovici, pe atunci proaspăt numită Ambasadoare Cannes Lions în România de către Britanicii de la Ascential, #TheAlternativeSchool a deschis drumul diplomației private pentru talentele locale în medii internaționale, prin programe de educație, consultanță, competiții și evenimente. În ultimii 20 de ani, #TheAlternativeSchool a remodelat mentalitatea industriei locale cu privire la ceea ce românii pot realiza în cele mai exigente arene creative din lume.

În acest timp, talentul românesc la feminin a fost integrat în See It, Be It. Datorită lobby-ului constant din umbra #LadiesFirst, liderii advertisingului local au fost promovați în postura de jurat, agențiile au celebrat performanțe remarcabile, iar veteranii Școlii - câștigători de metale grele, și-au construit portofolii remarcabile, devenind jucători respectați în cele mai influente capitale de business din lume. Toate acestea, în doar 20 de ani. Imaginați-vă ce urmează.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related