Google Search Excellence Awards 2024 premiază cele mai bune strategii de performance marketing din spatele celor mai eficiente campanii ale anului

Google Search Excellence Awards 2024 premiază cele mai bune strategii de performance marketing din spatele celor mai eficiente campanii ale anului

Google România a anunțat câștigătorii Search Excellence Awards 2024, premii care recunosc excelența în marketingul digital și celebrează creativitatea, inovația și impactul campaniilor derulate pe Google Search. Competiția a fost deschisă tuturor agențiilor și brandurilor din România, care au avut oportunitatea de a-și înscrie campaniile online la următoarele cinci categorii:

  • Best Modern Search Structure
  • AI Bidding Strategy
  • Best Use of PMax: Retail
  • Best Use of PMax: Non-Retail
  • Grand Prix

Juriul a fost format din membri ai echipei locale Google România și specialiști Google Search din CEE.

 

Iată câștigătorii Google Search Excellence Awards 2024:

 

Best Modern Search Structure

Această categorie a evaluat structura campaniilor Search și Performance Max, analizând următoarele criterii:

  • Strategia de licitare și coerența acesteia între tipurile de campanii.
  • Alinierea strategiei de licitare cu obiectivele setate pentru fiecare campanie.
  • Calitatea asseturilor folosite.
  • Numărul de campanii și diferența dintre acestea în cazul segmentării.
  • Tipul de acțiune de conversie și relevanța acesteia pentru business.
  • Utilizarea acțiunilor de conversie cu modelare de tip LTV sau Profit Bidding (acordat puncte bonus).

Câștigător:

  • Gold: Altex
  • Silver: Orange - Agenție: Data Revolt
  • Bronze: Sameday - Agenție: Data Revolt

AI Bidding Strategy

Au fost premiate campaniile Search care folosesc strategii de licitare bazate pe AI (Target CPA / Target ROAS) în corelare cu strategia acțiunilor de conversie folosite (new customers / first purchase / profit bidding / LTV) și cu coerența acțiunilor între tipuri de campanii.

Câștigător:

  • Gold: Vola
  • Silver: Travel Matters - Agenție: Limitless
  • Bronze: Eden Boutique - Agenție: Limitless

 

Best Use of PMax: Retail

Această categorie a vizat campaniile specifice retail care folosesc Product Feed (Shopping and Performance Max). Criteriile de evaluare au inclus:

  • Segmentarea feed-ului între campanii.
  • Utilizarea etichetelor personalizate pe feed sau a strategiilor avansate de segmentare (acordat puncte bonus).

Câștigător:

  • Gold: Altex
  • Silver: Samsung - Agenție: Publicis
  • Bronze: Eden Boutique - Agenție: Limitless

 

Best Use of PMax: Non-Retail

Această categorie a vizat campaniile specifice brandurilor care nu au o acțiune de conversie principală de achiziție produse și nu folosesc feed de produse. Au fost evaluate campaniile Performance Max fără feed de produse, pentru generare trafic către locații, sau de tip Display pentru achiziție de consumatori noi. Criteriile de evaluare au inclus:

  • Calitatea asseturilor folosite.
  • Calitatea și diversitatea grupurilor de anunțuri.

Câștigător:

  • Gold: Salt Bank - Agenție: Data Revolt
  • Silver: BCR - Agenție: Publicis
  • Bronze: Regina Maria - Agenție: United Media

 

Grand Prix

A fost premiată cea mai eficientă, creativă și inovatoare campanie și structură a contului, care a generat rezultate de business remarcabile.

Câștigător:

Samsung - Agenție: Publicis

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Data Revolt Agency

Data Revolt este o agentie de data marketing, specializata in interpretarea si folosirea datelor de business in campaniile de performance/ media, situata in top 3 agentii de performance marketing din... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related