Godmother preia creația și implementarea BTL full service pentru Caravana de Crăciun Coca-Cola 2024 și duce magia mai departe în 17 orașe din România

Godmother preia creația și implementarea BTL full service pentru Caravana de Crăciun Coca-Cola 2024 și duce magia mai departe în 17 orașe din România

Godmother, agenție de brand experience și BTL, anunță desfășurarea unui proiect iconic global, o noutate în portofoliul agenției - Caravana de Crăciun Coca-Cola - care are la origine celebra reclamă cu Camionul Coca-Cola, creată în 1995 și devenită celebră în toată lumea.

La aproape trei decenii distanță de la apariția Camionului de Crăciun Coca-Cola, perioadă în care tacticile de publicitate s-au diversificat și s-au apropiat tot mai mult de consumator, Godmother a venit cu un concept de campanie care pune accent pe brand experience. Caravana a debutat ca în fiecare an cu parada faimoaselor camioane, precedate anul acesta de un show artistic în care Moș Crăciun și-a făcut apariția pe ritm de fanfară, dans şi voie bună alături de personaje tematice de Crăciun. Apoi, pe parcursul lunii decembrie, a poposit în 17 orașe din România și în alte câteva din Republica Moldova.

Conceptul “Școala de Moși Crăciun” a fost construit sub campania “Lumea are nevoie de mai mulți Moşi Crăciun”. Demersul BTListic Godmother a materializat invitația brandului către publicul larg de a fi parte dintr-o mișcare globală de a răspândi magia faptelor bune. Consumatorii sunt încurajați să devină mesageri activi ai bunătăţii prin participarea la o școală de antrenament interactivă.

Fiecare participant este invitat să descopere că are tot ce îi trebuie pentru a fi un Moș Crăciun, parcurgând o serie de probe interactive și captivante: Interviu cu Moș Crăciun, Râsometrul lui Moș Crăciun – pentru a evalua energia și spiritul vesel, Super Moș Crăciun – pune la încercare acuitatea vizuală și dexteritatea, iar Hornul Norocos – pentru precizie și atenție. Experiența se încheie cu obținerea Legitimației de Moș Crăciun - cu ajutorul unui A.I. multimedia booth, iar ca simbol al absolvirii Școlii, fiecare participant primește o brățară inscripționată cu mesajul: „PROUD SANTA” și o şansă de a câştiga un obiect din recuzita unui adevărat Moș Crăciun.

În plus, toți participanții au avut ocazia de a trimite o scrisoare de recunoștință către cineva drag şi de a primi o Coca-Cola, 0.33l,  prin intermediul dispozitivului Tappy, produs din portofoliul Godmother, sau de a asculta un mesaj special din partea lui Moș Crăciun.

Inspirația pentru designul set-up-ului provine din conceptul Satului lui Moș Crăciun, reinterpretat într-o manieră modernă, cu un accent deosebit pe elemente care marchează intrarea în această lume magică. Printre punctele cheie se numără Poarta de welcome, Stația de Reîncărcare, Cabina Telefonică Alo, Moșul!, Counterul de Moși Crăciuni, toate integrate armonios în jurul punctului central: Școala de activități a Moşului, care atrage cea mai mare atenție.

Desigur, grija faţă de mediu este o preocupare a brandului, cât și a agenției, astfel a fost integrată în set-up și instalaţia Clopoţelul Reciclării.

Alice Gavril, Managing Partner, Godmother vorbeşte despre provocarea acestei campanii pentru agenţie: „Strategia de pitch și de proiect a fost simplă, dar profund ancorată într-o întrebare esențială: Cum putem transforma unul dintre cele mai magice proiecte din industrie într-o experiență și mai surprinzătoare? Răspunsul nostru a prins viață sub forma unui bootcamp care a dat expresiei „walk the talk” o nouă dimensiune. Astfel, a luat naștere o experiență dedicată descoperirii cât mai multor Moși Crăciun, adaptată anului 2024 și îmbogățită cu tehnologie prietenoasă, menită să creeze momente inedite și memorabile. 

Proiectul implică planificare complexă, management și soluționare rapidă a provocărilor inerente unui proiect în mișcare şi în plin sezon de iarnă. Astfel, am desfășurat rapid forțe logistice și echipe dedicate, lucrând pe două rute paralele, într-un ritm intens, cu obiectivul de a atinge cât mai multe orașe. În spatele scenei, totul este posibil prin eforturile unei echipe dedicate, asumate, care a transformat acest proiect într-un exemplu de experiență de brand memorabilă pentru participanții din fiecare oraș vizitat. Coordonarea cu echipele locale, gestionarea comunicării cu instituțiile publice și cu partenerii logistici au fost elemente cheie în acest plan.

Sunt convinsă că atunci când faci lucrurile cu pasiune și dorință sinceră de a face bine, provocările se transformă în lecții valoroase, iar rezultatul devine cu adevărat remarcabil.”. 

În acest an, în premieră, un proiect special în cadrul Caravanei este extinderea conceptului cu plasări speciale puse la dispoziția publicului larg, până pe 24 decembrie, în Bucureşti, Sibiu şi Craiova. Agenția a creat trei spaţii magice de activări, oferind astfel ocazia unui număr şi mai mare de oameni de a se bucura de Caravana Coca-Cola. Un rol deosebit în concretizarea ideilor creative l-au avut partenerii Mobexpert şi Poşta Română.

Astfel, căsuțele mobile de tip Tiny House puse la dispoziție de către Mobexpert au fost transformate în Atelierul Elfilor la București, în Târgul de Crăciun de la Piaţa Constituţiei, şi în Şcoala de Moşi Crăciun de la Sibiu şi Craiova.

În Atelierul Elfilor participanţii, indiferent de vârstă, pot învăţa să creeze decoraţiuni fermecătoare din hârtie, iar în Şcoala de Moşi Crăciun din Sibiu şi Craiova pot avea o întâlnire emoţionantă cu Moșul într-un decor inedit de sărbătoare.

Zilnic, în toate aceste 3 locații, participanţii pot depune în cutiile Poşta Română, instalate în interiorul căsuţelor, cărţi poştale cu urări de sărbători.

Prin colaborarea cu Poşta Română, bunătatea călătoreşte, iar cuvinte scrise cu drag ajung la destinatari din țară şi din lumea întreagă.

Pentru a face posibilă această experienţă de brand la nivel naţional, ambele echipe Coca-Cola România şi Godmother au pus întreaga lor expertiză, creativitate şi dedicare în slujba spiritului generozităţii de Crăciun, devenind astfel primii mesageri ai magiei autentice.

Credits:

Echipa Coca-Cola România:
Events Manager, Project Lead – Sibel Omerali
Senior Marketing Manager - Stephanie Brenda Bulugioiu  

Echipa Godmother:
Partener – Valentin Văcăruș
Managing Partner & Project Lead – Alice Gavril
Echipa Creație – Director Creație: Eduard Einhorn; Copywriter: Dragoş Cazan; Art Director: Gabi Niculae, Bogdan Csapo, Claudiu Hălmăgean
Project Manageri, Implementare – Alex Bărbieru, Roxana Munteanu, Cosmina Tănase, Roxana Bălteanu, Marian Enache
Producție – Claudiu Lovin, Ana Moraru
Suport – Elena Marin, Laura Lupu, Costi Negoescu, Florin Gate, Luiza Dinu, Cornel Tatoiu
Mulțumiri foarte speciale magicienilor din teren: Ionuţ Chiru, Mircea Niculae, Radu Baiţan, Ionuţ Breja și echipelor locale, precum și tuturor partenerilor implicați în proiect.

Godmother este o agenție de publicitate specializată în experiența de brand și evenimente, cu 25 de ani de activitate. Are la activ peste 1.000 de evenimente organizate cu succes, și o echipă de experience designeri seniori pentru care implementarea fără cusur, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Începând din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names – o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa, implicându-se constant în proiecte regionale. Accesul la resurse și know-how internaționale aduce plusvaloare nu doar produsului de agenție, ci și la nivel de industrie pe plan local. Serviciile agenției sunt grupate în trei mari categorii:

  • Events - transformarea evenimentelor corporative, a comunicării interne și employer branding-ului în experiențe autentice, de impact;
  • Experiențe memorabile de festival, caravane care generează interactivitate, standuri inovatoare și experiențe de brand imersive;
  • Instore - promoții de impact și activări dinamice în interior (magazine, showroom-uri etc).
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related