Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

În parteneriat cu Unibet, Saatchi & Saatchi + The Geeks lansează campania „Câștiguri Adevărate”, un proiect emoționant care celebrează valoarea relațiilor autentice și timpul petrecut cu cei dragi în perioada sărbătorilor de iarnă.

Cosmin și Eliza Natanticu, alături de gașca lor de prieteni Unibet, aduc un suflu cald și sincer acestei inițiative ce subliniază ideea că sărbătorile adevărate se trăiesc alături de familie și prieteni. Campania punctează un nou moment important pentru Unibet, prin promovarea cu succes a echilibrului și responsabilității în industria jocurilor de noroc.

Sub sloganul „Câștigurile adevărate sunt deja lângă tine: familia și prietenii”, campania este prezentă pe diverse platforme, inclusiv social media, televiziune și alte canale digitale. Inițiativa are scopul de a inspira jucătorii să fie cumpătați în momentele de distracție și să își concentreze energia pe clipele de neprețuit alături cei apropiați, mai ales acum, cu prilejul sărbătorilor.

Mircea Andronescu, Group Creative Director, explică: „Într-o lume unde mesajele de responsabilizare sunt create doar pentru că legea obligă brandurile, Unibet a avut curajul să creeze această campanie care este bazată pe o soluție reală. Ne-am propus încă de la începutul acestui proiect să ajungem la oameni prin povești care reflectă valorile brandului Unibet – o comunitate apropiată și responsabilă de jucători care știu când este momentul să se distreze și când să se oprească. Campania integrată ne permite să atingem un public larg și să îmbinăm povestirile personale cu mesaje de responsabilitate care rezonează emoțional cu jucătorii.” 

 

Un mesaj cald pentru sărbători

În centrul campaniei se află nu doar Cosmin Natanticu, ci și soția sa, Eliza Natanticu, împreună cu „gașca de prieteni”, care îi reprezintă de fapt pe toți cei care contează cu adevărat în viața noastră. Spotul TV captează momente autentice și emoționante prin aducerea în prim-plan a ideii că relațiile profunde sunt adevăratul nostru câștig.

„Mesajul acestei campanii este o reamintire pentru noi toți că adevărata valoare vine din relațiile pe care le construim. Bucuria sărbătorilor vine din momentele petrecute alături de cei care contează cel mai mult. Sunt onorat să fac parte din această inițiativă care pune accent pe emoție și echilibru,” a declarat Cosmin Natanticu.

 

Un angajament pentru responsabilitate și leadership în industrie

Bogdan Sonea, Marketing Manager Unibet România, a declarat: “Prin campania <<Câștiguri Adevărate>>, reafirmăm angajamentul nostru de a sprijini o experiență de joc echilibrată și de a pune responsabilitatea în centrul obiectivelor noastre. Ne dorim ca Unibet să fie un exemplu de urmat atât pentru alte companii din industrie, cât și pentru jucători.

Industria jocurilor de noroc are nevoie de exemple pozitive și inițiative proactive care să protejeze jucătorii, să încurajeze un comportament responsabil și să contribuie la un mediu de joc mai sănătos pentru toată lumea.

Responsabilitatea este un angajament serios și fundamental pentru noi. Ne revine datoria să arătăm că jocurile de noroc pot fi integrate într-un stil de viață echilibrat.”

La finalul anului trecut, Kindred Group, compania-mamă a Unibet, și-a reafirmat angajamentul pentru Jocul Responsabil printr-un pachet amplu de investiții în tehnologie, echipe dedicate și campanii de conștientizare, pentru a sublinia că inițiativa „Împreună spre 0” este un pilon central al activității sale. Prin campania inspirațională de anul acesta, Unibet continuă să construiască pe acest fundament și să consolideze eforturile de a promova practici responsabile și de a sprijini jucătorii să se bucure de un mediu de joc sigur și echilibrat.

 

Despre Kindred Group și inițiativa „Împreună spre Zero”

Kindred Group este primul operator de jocuri de noroc care și-a asumat obiectivul ambițios ca 0% din veniturile sale să provină de la jucători cu comportament problematic. Lansată în 2021, inițiativa „Împreună spre Zero” reprezintă un angajament ferm pentru un viitor mai responsabil, în care impactul negativ al jocurilor de noroc este redus la minimum.

Printr-un un sistem de prevenție și tehnologii de ultimă oră, companiile din cadrul grupului Kindred monitorizează constant progresul acestui obiectiv și raportează public, în fiecare trimestru, procentul veniturilor asociate cu jocuri de noroc dăunătoare. Conform celor mai recente date, cele aferente trimestrului 3 din 2024, acest procent se situează la 3,2%. Ceea ce a început ca un proiect pe termen determinat a devenit, în timp, o parte esențială a ADN-ului Kindred Group, care își reafirmă astfel angajamentul pentru o industrie mai sigură și mai sustenabilă.

 

Credits:

Echipa Unibet:

Lucian Prisecaru – General Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania
Bogdan Sonea – Marketing Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania
Andreas Nichilciuc – Country Manager, Unibet Romania
Camelia Dumitru – Digital Business Development Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania

Echipa Saatchi & Saatchi:
Vlad Petre – Managing Director
Laura Belc – Creative Director
Laurențiu Semeniuc – Head of Strategy
Mircea Andronescu – Group Creative Director
Ionuț Pasolea – Senior Copywriter
Matei Popescu – Junior Copywriter
Ana Neamțu – Junior Art Director
Liviu Baciu – Senior Account Manager
Teodora Popa – Junior Account Executive

Saatchi & Saatchi este o agenție de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related