Data Revolt Agency, lider în industria de digital marketing și media, a câștigat 5 premii în cadrul competiției Google Search Excellence Awards. Odată cu acest succes, prezintă și un bilanț al primilor 6 ani de activitate. Agenția cu o filosofie data driven a ajuns la o echipă de 70 de specialiști, numeroase certificări internaționale și aproape 5,5 milioane de euro cifră de afaceri.
Agenția Data Revolt a fost fondată în 2018 și încă din primul an a reușit să se claseze în top 3% agenții partenere Google din România. În prezent, după 6 ani de activitate, echipa este compusă din 70 de specialiști, cu un nivel de senioritate de 70%.
În cea mai recentă ediție a competiției Google Search Excellence Awards a fost agenția cu cel mai mare număr de nominalizări și a câștigat 5 premii alături de Orange România (Silver – Best Modern Search Structure și Best Modern Search Structure pentru Orange YOXO), Sameday (Bronze – Best Modern Search Structure) și Salt Bank (Gold – Best Use of PMax: Non-Retail și Silver – YouTube Best Action Campaign).
În 2024, agenția a fost nominalizată și la IAB Mixx Awards Europe, la categoria eCommerce, cu o campanie pentru Orange România. Astfel de reușite sunt un rezultat direct al investiției în echipă. Expertiza specialiștilor a fost esențială și în cazul dinstincțiilor obținute anterior, precum: 4 premii IAB Mixx Awards, 1 premiu Google Search Excellence Awards și 3 distincții Google Partners Awards.
Independent de premii, agenția a obținut în cei 6 ani de activitate certificări esențiale activității, cum ar fi: Google Analytics (echipă 100% certificată), Google Marketing Platform (echipa de Programmatic Advertising), Klaviyo și Hubspot (echipa de Direct Marketing) sau Mixpanel și Kochava (echipa de Data).
Pentru anul acesta, compania a estimat că va avea o creștere de 20% și parcursul de până acum indică apropierea de prognoză, către o cifră de afaceri de aproximativ 5,5 milioane de euro. Totodată, a dezvoltat o serie de noi instrumente proprii în spiritul filosofiei marketing-ului bazat pe date: Product Profit Lens şi Lead Engagement Score. Aceste tool-uri sunt complementare Google Analytics şi oferǎ un avantaj competitiv în douǎ categorii esențiale: e-commerce şi generarea de lead-uri.
„«Intens» ar putea fi cel mai potrivit cuvânt pentru a caracteriza parcursul din acești 6 ani. Am pornit cu obiectivul de a furniza business-urilor soluții eficiente de digital marketing, o echipă de 10 experți și două departamente: Data Analytics și Performance Marketing. Este incredibil unde am ajuns într-un timp atât de scurt. O echipă de 7 ori mai mare, departamente noi, precum SEO, Programmatic Advertising, Content Marketing sau Direct Marketing, dar și o serie de tool-uri care fac diferența în calitatea serviciilor livrate partenerilor noștri.
Misiunea noastră este să dezvoltăm strategii data-driven care susțin creșterea profitabilității și transformarea digitală a clienților. Și reușim să facem asta prin formarea și consolidarea echipelor cu expertiză tehnică avansată și prin parteneriate strategice. Pot astfel să spun că cele mai mari realizări de până acum sunt doar începutul”, a declarat Cosmin Nastasă, cofondator Data Revolt Agency.
Odată cu aceste recunoașteri ale performanței în industrie, Data Revolt prezintă și principalele schimbări care vor avea impact în e-commerce, dar și provocările pentru care se pregătește.
Viziune și viitor pentru Data Revolt Agency
Viziunea Data Revolt Agency e transformarea digitalului într-o platformă centrală pentru vânzări și inovare. În acest sens, a nominalizat și câteva dintre tehnologiile și tendințele care vor avea impact în digital marketing și e-commerce în 2025. Întâi este AI și machine learning care va fi tot mai folosită pentru analiză predictivă și personalizarea campaniilor de marketing. Apoi e dezvoltarea comerțului social, unde vom vedea o integrare mai mare a vânzărilor direct în platforme precum Instagram și TikTok.
Totodată, va crește în importanțǎ conținutul, iar îngrijorările consumatorilor față de sustenabilitate își vor gǎsi rezolvarea în campanii de marketing care pun accent pe impactul social și mediu. Nu în ultimul rând, datele proprii vor câștiga tot mai mult teren, pe măsură ce industria publicitară se adaptează unei nevoi de eficiență în continuă creștere.
„Obiectivul nostru pe termen lung e extinderea în zona de B2B și consolidarea expertizei omnichannel. Acum, aproape de finalul lui 2024, vedem că pariurile din acest an au fost confirmate și ne-au permis atât dezvoltarea aptitudinilor, cât și consolidarea echipelor pentru a fi pregătiți pentru evoluția pieței.
Pentru 2025 avem în vedere lansarea de noi tehnologii dezvoltate in-house, investiții în parteneriate strategice și certificări de top pentru consolidarea poziției în piață și vom continua formarea consultanților cu expertiză avansată. Vedem un potențial masiv de dezvoltare a business-ului digital în România și noi ne asigurăm că le vom fi alături partenerilor noștri și ne vom folosi expertiza pentru a dezvolta strategii comerciale avansate”, a declarat Bogdan Zaharia, cofondator Data Revolt.
Odată cu aniversarea primilor 6 ani, Data Revolt Agency s-a mutat într-un sediu nou care să-i susțină obiectivele de creștere. Noul spațiu este adaptat pentru echipele multidisciplinare și va asigura consolidarea culturii organizaționale și îmbunătățirea comunicării interne. Totodată, va putea susține și organizarea de evenimente și traininguri on-site.
Toate acestea sunt esențiale pentru abordarea provocările pe care Data Revolt Agency le-a identificat pentru digital marketing și e-commerce.
Data Revolt Agency este o agenție full-service de marketing digital, activă din 2018, cu o echipă de 70 de experți și un grad de senioritate de 70%. Cu un portofoliu vast de clienți internaționali și locali, agenția dezvoltă strategii integrate în Data Analytics, Performance Marketing, SEO și Direct Marketing. Având peste 90 de clienți în 23 de țări și gestionând bugete lunare de aproape 2 mil. euro, Data Revolt se situează în top 3% agenții partenere Premier Google din România.