Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) și Global Women in PR România (GWPR) lansează cea de-a VII-a ediție a competiției PR ARENA, care se desfășoară între 11 și 15 noiembrie și reunește 40 de studenți de la Universitatea din București și SNSPA, pregătiți să-și demonstreze abilitățile în fața unei provocări inspirate din viața reală. Cu un brief oferit de brandul de panificație artizanală Pain Plaisir, tinerii participanți vor lucra pe parcursul celor cinci zile sub îndrumarea mentorilor și vor răspunde provocărilor autentice ale industriei de comunicare.
Cei 40 de studenți vor prezenta soluțiile lor creative în fața unui juriu format din experți în PR și marketing, iar cele mai bune campanii vor fi premiate la finalul competiției, celebrând excelența, inovația și pasiunea pentru comunicare. Echipa câștigătoare urmează să implementeze ideea propusă alături de echipa de marketing de la Pain Plaisir.
„Ce este inedit anul acesta este faptul că avem pentru prima dată mentori care au fost, în primele ediții, participanți ai competiției PR Arena. Pentru noi, ca profesori, este cea mai frumoasă recompensă pe care o putem primi. Faptul că foștii noștri studenți, după șase ani în industrie, timp în care au strâns o experiență valoroasă, au creat campanii câștigătoare de premii și au lucrat cu cele mai mari companii de pe piață, se întorc să dea înapoi timp și expertiză în chiar competiția care i-a lansat ca profesioniști”, a explicat Camelia Cmeciu, profesor universitar la FJSC și unul dintre creatorii competiției.
„Proiectele care aduc laolaltă mediul academic și industria sunt printre cele mai valoroase pe care le putem face, pentru că oferă ocazia perfectă de a crea experiențe de învățare practică pentru studenții noștri. Iar PR Arena este deja o tradiție pe care studenții noștri o așteaptă cu interes și o transmit de la an la an celor mai tineri ca idee de proiect care le poate schimba viața și traseul profesional. Iar asta este fantastic pentru noi ca profesori și profesioniști”, a completat Anamaria Neagu, lector universitar la FJSC.
„PR ARENA reprezintă, an de an, o ocazie unică de a aduce un suflu nou în domeniul PR-ului și al comunicării, de a ne conecta cu ideile proaspete și curajul studenților. Este o competiție în care tinerii au ocazia să-și testeze limitele și să exploreze într-un cadru real provocările acestei profesii. Însă, ceea ce face cu adevărat specială această competiție este implicarea mentorilor care, prin expertiza și dedicarea lor, contribuie direct la formarea viitoarei generații de comunicatori de succes. Cred cu tărie că un mentor inspirat poate schimba nu doar traseul profesional al unui student, ci și modul în care acesta privește impactul pe care îl poate avea în societate. PR ARENA a devenit o tradiție valoroasă și o platformă de lansare pentru studenții care vor să facă diferența, iar GWPR Romania o să continue să susțină această călătorie,” a declarat Ana-Maria Diceanu, președinte și fondator GWPR România.
Mentorii din acest an sunt nume recunoscute în industrie:
- Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Research
- Andrada Busuioc, Director Comunicare, KFC, Pizza Hut, Taco Bell, România & Italia
- Andreea Pistrițu, Sales Director, ARBOmedia
- Andreea Oancea, Brand Manager, OLX România, Portugalia, Bulgaria
- Andreea Apostu, Communication Officer & Project Manager, Asociația Elite Art Club UNESCO
- Cristina Butunoi, Executive Director, Golin România
- Dana Nae Popa, Owner & Managing Director, Pastel
- Elena Apostol, External Communication GM, Renault Group România
- Mihnea Pană, Public Relations Manager, Glovo
- Nicoleta Deliu-Pasol, Director Comunicare, BCR Erste Bank
Începând cu prima ediție din 2019, PR ARENA a crescut rapid, devenind o tradiție și un reper pentru studenții din domeniul comunicării și PR-ului. De-a lungul celor șase ediții anterioare, peste 200 de studenți au trecut prin această competiție, care și-a câștigat renumele ca una dintre cele mai așteptate experiențe de învățare pentru tinerii pasionați de PR. Cu fiecare an, PR ARENA și-a propus să ofere un cadru profesional de dezvoltare, punând accentul pe creativitate, strategie și inovație.
Competiția din acest an este susținută de ING Bank, OLX, Kaufland, 5 To Go, Bonnie&Clyde Agency, Inquam Photos și The Plate Events.