Poftă și deznădejde, de la metrou la muzeu. Sau, în nume de reclamă, Magistrala Poftei și Pieta sunt cele două lucrări din România selectate pe lista cu finaliste ADCE Awards 2024.
Agenția McCann Worldgroup, cu Magistrala Poftei, pentru KFC, este finalistă la 2 categorii, și Rusu+Borțun pentru Bixtonim, cu Pieta, campania Biofarm, la categoria Print. Lucrările finaliste intră în top global The One Show, iar câștigătorii vor fi anunțați pe 22 noiembrie, la Gala care încheie festivalul ADCE.
A 11-a ediție ADCE European Creativity Festival reunește creativii din Europa la Barcelona, între 21 și 22 noiembrie, și premiază cele mai bune campanii de pe continent.
370 de lucrări, din 22 de țări, au fost selectate pe lista cu finaliste. Cele mai multe campanii finaliste vin din Germania, Spania și Austria.
Juriul este format din specialiști din mai multe țări, printre care și Mihai Fetcu, Creative Director Cohn & Jansen și Cătălin Rusu, Creative Director Rusu+Bortun Bucharest.
Mai jos, lucrările din România, premiate, de altfel, și în cadrul ADCE Awards 2024 și care s-au regăsit și în TOP ADC*RO.
MRM//McCann & KFC
Rusu+Borțun & Bixtonim
ADC*E Awards este singura competiție internațională care reunește cele mai bune campanii și proiecte de design din Europa, oferindu-le vizibilitate și promovare la nivel internațional. Înscrierile sunt posibile exclusiv în baza recunoașterii obținute la competițiile locale.