Momentele memorabile din viața noastră sunt acelea în care simțim cu intensitate, când suntem ancorați în prezent și trăim la maximum. Acest sentiment copleșitor, o suprastimulare a simțurilor, este ideea principală din jurul noului Porsche Taycan.
The Syndicate a organizat evenimentul de lansare a celui mai recent model din prima gamă electrică din catalogul Porsche, care oferă o perspectivă diferită asupra confortului și performanței. Overfeel, conceptul care descrie noua mașină electrică, are la bază valori precum autodepășirea limitelor, schimbarea propriilor percepții asupra realității și, mai ales, o experiență senzorială inedită.
Prin ideea de Overfeel, Porsche reinventează esența producției sale și prezintă pasionaților de mașini un nou standard al calității.
Evenimentul pus în scenă în data de 25 aprilie la Fratelli Studios a fascinat publicul prin spectacolul de lumini și, mai ales, prin punctul culminant, momentul de reveal, conturat printr-o tranziție de la coregrafia hipnotizantă la zborul dansatoarei deasupra publicului, o metaforă a trăirilor profunde care preiau controlul simțurilor.
Această experiență unică a fost amplificată de apariția a două autoturisme Taycan pe scenă, astfel proiectându-se o imagine de impact care a surprins fidel esența Overfeel.
Momentele artistice, marca R.O.A., promotori ai muzicii electronice, au creat cadrul perfect de prezentare a noului model, prin vibrațiile beat-urilor, în concordanță cu spiritul dinamic specific Porsche Taycan.
„Prin valorile, activitățile și performanțele modelelor sale, Porsche este un veritabil brand de lux. Taycan este un icon al mașinilor sport electrice, un soul electrified. Modelele electrice sunt parte importantă a viitorului Porsche și duc totul la un nivel superior”, declară Loredana Matei, Marketing, CRM & PR Manager Importator Porsche România.
„M-am bucurat de oportunitatea de a continua colaborarea și de a contribui, de această dată, la prezentarea noului Taycan publicului din România. Creionarea momentului de lansare a avut ca unic scop captarea esenței conceptului Overfeel. Transformarea acestei direcții într-o experiență multisenzorială care să reflecte ADN-ul de design Porsche, performanța electrizantă și spiritul noului model Taycan a fost o provocare, pe care am depășit-o prin implicare și pasiune. Dedicarea a stat la baza eforturilor, iar ambiția pentru excelență și storytelling au ghidat procesul creativ”, spune Mihai Secuianu, Content Storytelling Alchemist the Syndicate.
„În urmă cu 4 ani organizam, în aceeași locație, lansarea primului Taycan, totodată primul model Porsche electric. Povestea merge mai departe, iar oportunitatea de a contribui la scrierea ei este un sentiment cu adevărat special. Conceptul Overfeel descrie perfect caracterul rebel și intens al noului model, astfel că the Syndicate a gândit un show care să pună perfect în scenă acest mix de inovație, performanță și rafinament”, adaugă Lucia Bobi, Account Director the Syndicate.
Credits:
Echipa Porsche:
Loredana Matei – Marketing, CRM & PR Manager Importator Porsche România
Adrian Pascu – Director Executiv Importator Porsche România
Alexandru Goagea – Business Development Manager Importator Porsche România
Echipa the Syndicate:
Valentin Vernea – Client Service Director
Lucia Bobi – Account Director
Roxana Lupu – Account Executive
Mihai Secuianu – Content Storytelling Alchemist
Florin Olingheru – Creative Director
Andrei Olingheru – Senior Art Director
Sabina Florescu – Art Director
Lavinia Dădârlat – Senior Copywriter
Mario Nistor – Junior Copywriter
Adrian Săvescu – DTP
Photo credits: Radu Chindriș