Băneasa Shopping City susține viitorul în domeniul modei, prin parteneriatul cu prima ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. All in the name of fashion

Băneasa Shopping City susține viitorul în domeniul modei, prin parteneriatul cu prima ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. All in the name of fashion

Băneasa Shopping City, lider pe piața locală de fashion, este partener oficial al primei ediții Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. Aceasta asociere reprezintă o colaborare strategică si un parteneriat ce are la baza un interes comun pentru modă, lux și lifestyle modern, aducând totodata în prim-plan o inițiativă menită să sprijine și să promoveze tinerii designeri români.

Începând de astăzi, marți, 15 octombrie, Băneasa Shopping City va găzdui „ Fashion Talent Gallery”, un concept inovator în cadrul căruia sunt expuse creațiile a 8 designeri finaliști, selectați dintre cei peste 50 de participanți ai competiției „Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week Talent Award”. Fiecare creație prezintă outfit-ul finaliștilor, oferind astfel publicului un preview exclusiv asupra viitorului modei românești.

Până pe 31 octombrie, cornerul de la parterul centrului comercial devine o galerie de modă vibrantă, creând astfel o sinergie captivantă, unde moda prinde viață în mijlocul experiențelor de shopping, transformând astfel o simplă sesiune de shopping într-o adevărată incursiune în universul creativ al prezentărilor de modă de la marile fashion show-uri.

Punctul culminant al acestui proiect va fi evenimentul de premiere si de desemnare a castigatorului concursului “Bucharest Fashion Week Talent Award”,  din 18 octombrie, organizat în spațiul special amenajat în centrul comercial.

Găzduirea pieselor tinerilor designeri din cadrul Bucharest Fashion Week reprezintă un pas important în misiunea Băneasa Shopping City de a susține excelența în modă. Prin acest parteneriat cu Bucharest Fashion Week, dorim să oferim o rampă de lansare și oprotunități de promovare reafirmând faptul că Băneasa Shopping City este locul unde arta și moda se întâlnesc armonios. Vizitatorii noștri vor putea descoperi piesele inovatoare și creative ale noii generații de designeri, într-un spațiu dedicat exclusiv lor.”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager al Băneasa Shopping City.

Prin acest demers, Băneasa Shopping City își reafirmă rolul de trendsetter pe piața de fashion din România, creând în același timp oportunități valoroase pentru designerii care sunt pregătiți să ducă moda la următorul nivel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related