Surpriză cu impact la casa de marcat cu #CardulGalbenCareFaceBine de la Raiffeisen Bank România

Surpriză cu impact la casa de marcat cu #CardulGalbenCareFaceBine de la Raiffeisen Bank România

La aproape 5 luni de la lansarea Cardului Galben Care Face Bine, instrumentul financiar prin care fiecare tranzacție înseamnă o donație pentru Asociația Dăruiește Viață, Raiffeisen Bank România și-a propus să le arate clienților impactul pe care fiecare tranzacție a lor o aduce în comunitate.

”Cardul Care Face Bine este o dovadă concretă a solidarității și a implicării noastre active în proiecte sociale. Cu ajutorul lui, construim împreună o comunitate de oameni implicați social, iar cheia succesului acestui proiect este un comportament participativ și repetitiv, care să stea la baza unei societăți mai empatice  și mai implicate.”, Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

 

Premisa experimentului

Nu e doar o plată, e un act de bine ce ajută la construcția unui campus medical. Cum le arătăm clienților Raiffeisen Bank România că sunt implicați direct în această cauză de fiecare dată când plătesc cu cardul galben care face bine? Cum îi ajutăm să conștientizeze acest lucru instant, imediat ce efectuează o plată?

 

Experimentul

Am mers acolo unde inevitabil oamenii fac plăți cu cardul: în supermarket. Am făcut toate pregătirile necesare pentru a-i surprinde pe cei care au Cardul Galben Care Face Bine la casa de marcat. Am avut complici și răbdare pentru a celebra implicarea lor.

Am surprins întreaga poveste într-un video, pe care l-am publicat pe toate canalele de social media ale companiei.

Inițiativa a amplificat mesajul campaniei,  consolidând ideea că orice plată cu Cardul Galben Care Face Bine are un impact real și tangibil asupra comunității.

 

Credits:

Raiffeisen Bank România
Laura Mihailă, Director de Marketing, Comunicare & CX
Livia Fericean, Corporate Communication & Public Affairs Lead
Doina Matei - Head of Brand Marketing
Ioana Silistraru - Content Marketing Lead
Loredana Săndulescu, Senior Communication Manager
Claudia Mihai, Senior Brand Manager

GMP&U
Alexandru Dascălu – Creative Director
Ramona (Cojanu) Popa – Sr. Copywriter
Andreea Slujitoru – Head of Social Media
Brindușa Inocan – Sr. Account Manager

Producție: Echipa Bread 
Executive Producer - Iulia Dancila
Creative Producer - Mihai Cristescu
UPM - Alex Burlac
Production Coordinator - Theodora Giurgiuveanu
Production Coordinator - Radu Nechita
Director & Dop - Iustin Surpanelu
Stylist - Flaviana Isachi
1st Ad - Mihai Ripan
Prop Master - Gheorghe Gabriel Cristian

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related