AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție

AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție

Lipsa prevenției medicale ne plasează în topul țărilor Eurpene la capitolul mortalitate, cauzată de depistarea în stadii terminale a cancerului de sân.

Teama de medic, teama de un posibil diagnostic, lipsa timpului sau lipsa banilor, sunt principalele motive pentru care femeile din România amână controlul mamar anual. 

Caravana Socială Cancel Cancer începe maratonul de screening-uri mamare la nivel național. Timp de 2 luni, va parcurge 15 orașe și le va îndemna pe femeile din România să dea „CANCEL” oricărui motiv care le determină să amâne controlul mamar anual.

Este al șaptelea an în care AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție într-o țară în care nu există un program național de screening mamar, multe dintre femei ajungând pentru prima oară la un astfel de control după vârsta de 50 de ani.

“Frumusețea înseamnă în primul rând sănătate, armonie și bucuria de a fi bine. Întotdeauna am susținut demersurile sociale care au oferit femeilor din România premisele necesare pentru a fi autonome, pentru a-și potența frumusețea interioară și exterioară și pentru a putea da mai departe moștenirea unui stil sănătos de viață.

Într-o lume în care alergăm continuu este foarte ușor să uităm esența: dacă nu avem grijă de noi, dacă ne deprioritizăm, tot ceea ce am construit se prăbușește precum un domino.

Caravana socială Cancel Cancer este un demers în care investim an de an, pentru a ajuta femeile din România să prevină pe cât posibil și nu să trateze. Peste 16.000 de femei au beneficiat de o ecografie mamară gratuită prin caravana socială Cancel Cancer. Acesta este modul concret, pragmatic și eficient prin care schimbăm în roz, statisticile gri.", Ana Nicolae, Head of Integrated Communications AVON Romania & Moldova.

Există o multitudine de scuze și de motive din cauza cărora femeile din România amână sau nici măcar nu iau în calcul controlul mamar anual. Cele mai multe femei care au trecut pragul caravanei, în cei șapte ani de activitate, au susținut că lipsa timpului este una dintre principalele cauze ale amânării; dar în egală măsură și lipsa banilor, deprioritizarea sau lipsa informațiilor necesare pentru a înțelege necesitatea unui astfel de demers.

“Investim sistematic în inițiative sociale care au rolul de a pune bazele unor campanii ample de informare și conștientizare cu privire la starea de sănătate, care ne dorim să fie accesibilă tuturor oamenilor, indiferent de statut social sau financiar. Caravana Cancel Cancer este deja o tradiție și ne bucurăm să vedem, an de an, că este primită cu atâta bucurie și interes. Cu ajutorul partenerilor de la AVON am reușit să imprimăm o cultură a prevenției în rândul femeilor din România, iar asta ne ambiționează să continuăm demersul an de an.

Implicarea face diferența dintre bine și rău și, poate cel mai important, implicarea este cea care stă la baza unei societăți sănătoase și informate.”, Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România și Republica Moldova.

Peste 80% dintre femeile care au participat la caravana socială Cancel Cancer în anii precedenți, au declarat că nu le-a fost recomandată niciodată, de către medicul de familie, ecografia mamară.

“Cum am spus în fiecare an, caravana Cancel Cancer reprezintă o radiografie complexă a societății și asta pentru că fiecărei persoane în parte îi aplicăm un chestionar sociologic în momentul în care iese din cabinetul medical mobil.

Parcurgem țara în lung și-n lat și realizăm că realitatea este mult mai complexă decât cea ilustrată superficial de rețelele de socializare; sau față de cum se vede din confortul spațiului domestic al unei persoane active, dintr-un oraș dezvoltat.

Lipsurile sunt multe, iar viața are o cu totul altă cadență și semnificație pentru persoanele ale căror venituri lunare nu ar putea acomoda sub nicio formă o ecografie mamară.

Dar veniturile nu sunt singurul impediment. Chiar și acolo unde veniturile ar putea acoperi screening-ul mamar anual, femeile declară că nu le-a fost prezentată de către nimeni, niciodată, necesitatea unui astfel de control periodic.

Și mai există o categorie, cea care pe mine m-a mișcat profund: cea a femeilor care sunt copleșite de multitudinea activităților și de ritmul vieții, care a venit cu o alienare profundă față de propria persoană și față de persoanele de jur: “Nu mai știm să privim oamenii în ochi, doamnă, nu mai știm să socializăm, nu mai știm să ne purtăm pentru că alergăm zi de zi după ceva – dacă nu după bani, dupa poziții sociale sau alte lucruri care ne par importante, dar care la finalul zilei ne înstrăinează și mai mult de noi”, Andreea Lupu, Innovation Lead Director Starcom Romania & antropolog.

Anul acesta caravana se desfășoară în două etape în parcările magazinelor Kaufland selectate. Peste 1700 de femei vor beneficia, în 2024, de anamneze și ecografii mamare gratuite. 

Programul caravanei #CancelCancer2024 este următorul:              

Consultațiile vor fi oferite pe baza programărilor care se vor face în fiecare zi pentru ziua în curs, în ordinea sosirii în parcarea magazinelor Kaufland, la adresa din fiecare oraș, în limita a 32 de ecografii mamare pe zi, conform programului.

Ziua 1/oraș: 12:00-20:00
Ziua 2/oraș: 10:00-19:00
Ziua 3/oraș: 10:00-19:00

AVON este prezent de 26 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Timp de peste două decenii, AVON a investit constant în campaniile sociale pe care le susţine, Campania Respectului şi Campania pentru Sănătatea Sânilor, ce combat violența domestică și cancerul la sân, donând peste 3,5 milioane de euro pentru a sprijini proiecte dedicate acestor cauze sociale.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 181 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 021.9132

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Starcom Worldwide. Înființată în anul 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom România pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.     

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related