Agenția Godmother a implementat o serie de evenimente cu elemente în premieră pentru brandul IQOS

Agenția Godmother a implementat o serie de evenimente cu elemente în premieră pentru brandul IQOS

Godmother, agenție independentă cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul creării și implementării de evenimente, a devenit în 2024 principala agenție de BTL pentru IQOS, brand al Philip Morris România. IQOS este unul dintre cele mai importante trei conturi atrase de agenție în ultimii cinci ani.

În cadrul campaniei „IQOS 10 Years Anniversary” prin care compania a sărbătorit 10 ani de la lansarea globală a dispozitivului IQOS, Godmother a creat și implementat o serie de evenimente care au reprezentat premiere la nivel local și internațional. Evenimentele s-au desfășurat în București, Cluj-Napoca și Iași. La ele au participat membri ai comunității IQOS care au avut parte de momente memorabile și experiențe și activări personalizate.

Sadeck Waff, dansator și coregraf francez, a fost invitatul special al acestor evenimente organizate de Godmother pentru IQOS. Pentru prima dată în România, acesta a creat un moment impresionant în cadrul evenimentelor cu ajutorul a 42 de dansatori locali. Împreună, ei au transmis ideea de comunitate, libertate de expresie, sprijin, diversitate.

Din punct de vedere al identității vizuale, agenția a dezvoltat un conținut grafic dedicat, actual și imersiv, conținut care a fost pus în valoare prin expresii video atipice. În cadrul evenimentului din București, conținutul video a fost proiectat pe tavanul locației, pe o suprafață de 600 mp, dar și pe ecranele de tip ghost care sunt o tehnologie de ultimă generație folosită în premieră în România.

Evenimentul s-a desfășurat în Depoul Multimodal Străulești, o premieră pentru industria evenimentelor din România – a fost prima manifestare de acest fel implementată acolo. În 48 de ore, 3600 de mp au fost transformați complet pentru a crea un loc potrivit evenimentelor. Elemente din universul specific arhitecturii unui depou de metrou au fost păstrate, însă, și au fost puse în valoare cu ajutorul unor programe de lumină customizate.

Contururile din neon ale participanților au devenit elemente ale decorului de eveniment cu ajutorul unei aplicații create de agenție. Astfel, pereții au reprezentat un canvas interactiv prin proiectarea live a contururilor participanților pe o suprafață de aproximativ 300 mp.

Tot cu ajutorul tehnologiei, Godmother a creat primul bar senzorial: invitații au putut urmări realizarea băuturilor pe un ecran LED pe care acestea păreau să plutească, iar echipa de barmani a lucrat în costume gândite pentru utilizarea tehnicii chroma key (tehnică de editare video ce permite înlocuirea fundalurilor). Și maniera de servire a fost neașteptată, băuturile au ieșit prin pereții barului cub, ceea ce a generat un moment de surpriză pentru invitați.

Și colțul foto a beneficiat de un upgrade tehnologic cu ajutorul unor elemente de producție virtuală (un mix de Motion Capture tech cu Real-Time Compositing and Rendering), o tehnologie folosită în special în zona de film. Invitații au avut ocazia să dinamizeze fundalul colțului-ului foto prin atașarea unui sistem de tracking pe telefon. Astfel, și-au creat singuri propriul video, într-o manieră personală și unică.

Cele trei evenimente organizate de Godmother pentru IQOS la București, Cluj și Iași au atras peste 4.000 de participanți.

Bogdan Jurge, Manager Multichannel Brand Activation, Philip Morris România, a declarat:

„Suntem o companie care pune accent pe inovație și tehnologie, iar colaborarea cu agenția Godmother pentru crearea și implementarea evenimentelor aniversare din acest an reprezintă confirmarea acestei preocupări. În 2024, sărbătorim 10 ani de când Philip Morris International a lansat, la nivel global, IQOS. Am dedicat acest moment comunității de utilizatori IQOS și am dorit să le oferim o serie de evenimente memorabile, dar și experiențe în premieră. Am reușit acest lucru cu ajutorul Godmother și abia așteptăm următoarele evenimente pentru a afla ce surprize ne pregătesc.”

Anca Moraru - Head of BTL for IQOS Account a declarat:

„Pentru noi, proiectele clientului sunt și ale noastre în egală măsură. E multă pasiune la mijloc, avem trăiri intense, provocări în echipă și cu clientul. Dezbatem mult cu creația și partenerii de proiect, iar când ne apucăm, avem o țintă clară. Lucrurile trebuie să aibă sens, să genereze impact, să știi că cei prezenți înțeleg un mesaj și au o perspectivă clară asupra direcției brand-ului. Feedback-urile ne-au arătat din nou că plasarea consumatorului în centru și atenția la detalii sunt lucruri care contează enorm și fără de care nu poți spune că ai făcut un proiect bun. Evenimentele au fost centrate pe oamenii din comunitate, iar noi am gândit lucrurile în așa fel încât ei creau și erau propriul canvas al proiectului. Am avut alături de noi un client cool, demanding și cu o aplecare vădită către lucruri faine. Să simți că ai un partener de discuție care te provoacă, să ai încredere că e lângă tine și pune la bătaie toată știința și resursele, să-ți dea libertatea de a alege oameni și echipe cu care să poți construi, cred că este absolut vital în a avea succes. Despre echipa din agenție nu pot spune decât că este fantastică, o îmbinare atipică de abilități, o emoție permanentă în a căuta, a descoperi, a face și mai frumos. Cele trei evenimente owned by IQOS au fost doar începutul. Stay tuned!”

Pentru Godmother, IQOS reprezintă unul dintre cele mai importante trei conturi atrase în ultimii cinci ani. „Acest cont a însemnat o reașezare rapidă la nivel de echipă de Client Service și implementare, pentru alocarea unei echipe exclusive IQOS. De asemenea, am lucrat la întărirea competențelor interne, atât creative, cât și de producție, pentru a putea asigura un produs Godmother de înaltă calitate, atât pentru IQOS, cât și pentru conturile existente în portofoliul agenției.”, a declarat Alice Gavril, Managing Partner, Godmother.

Principalele servicii livrate de agenție clientului Philip Morris România pentru brandul IQOS sunt strategie de live brand experience, creație, soluții de design, activări de brand care să crească interacțiunea cu utilizatorul dispozitivului IQOS, producție și implementare. 

 

Credits:

Echipa Godmother:
Logistic Manager - Florin Gate
Logistic Assistant - Elena Marin
Production Director - Claudiu Lovin
Implementation Manager - Ovidiu Radu
Creative Technologist - Michael Mircea
Creative Technologist - Stefan Gavril
Architect & 3D Designer - George Anghelescu
Copywriter - Rareș Antemir
Art Director - Gabi Niculae
Art Director - Bogdan Moraru

ACCOUNT FAIRIES
Stage & artists fairy - Ilinca Ghisoiu
Flick flack fairy - Carmen Mazilu
Access realm fairy - Cristina Rotaru
International whisperer fairy - Alexandra Mihalcioiu
First fairy of her name - Anca Moraru
Managing Partner - Alice Gavril
Managing Director - Valentin Văcăruș

Partners:
OmniMind
Revellanoir
Apart Vision
360 Revolution

Echipa din partea clientului
Manager Multichannel Brand Activation – Bogdan Jurge
Manager Brand Engagement Content – Adina Enache
Manager Brand Amplification – Gina Banu
Manager National LAMP & Events – Sebastian Moroșanu
Brand Engagement coordinator – Horia Ceauș
Brand Engagement Executive – Andra Badea
Brand Enagement Executive – Livia Neca
Manager Regional CES – Vlad Vadastreanu
Consumer Engagement Supervisor – Adriana Chițac
Consumer Engagement Supervisor – Adrian Vegh
Consumer Engagement Supervisor – Andreea Constantin
Consumer Engagement Supervisor – Florin Proda
Consumer Engagement Supervisor – Daniel Muscaliuc
Lamp & Events Executive – Andra Boldescu

Disclaimer: IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continuă să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

Principalul business al grupului Godmother este agenția de brand experience și evenimente cu același nume, celelalte entități fiind Cognition (agenție de digital), Tappy (promoter digital), Cyberevent (hub de instalații digitale) și Brigada Creativă (evenimente pentru instituții publice). Godmother are în portofoliu jucători de top în categoriile lor, care fac o prioritate din interacțiunea de calitate cu publicul lor și experiența memorabilă de brand oferită consumatorilor. Godmother are la activ peste 1.000 de evenimente organizate cu succes și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea fără cusur, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Începând din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names – o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa. Accesul la resurse și know-how internaționale aduce plusvaloare nu doar produsului de agenție, ci și la nivel de industrie pe plan local.

Clienții Godmother provin din industrii precum: FMCG, retail, sectorul financiar, pharma, tehnologie, agrobusiness, electronice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related