Mii de festivalieri au (re)descoperit lumea Jameson și au trăit o experiență de neuitat alături de prieteni la cornerul cu spirit irlandez creat de Grupul Highlight la Electric Castle 2024.
Sub conceptul „Muzica ne adună. Jameson leagă prietenii”, echipa reunită a grupului Highlight a creat și implementat atât activarea din cadrul Electric Castle 2024 cât și campania de comunicare din jurul acesteia, firul roșu regăsit în fiecare element fiind reprezentat de modalitățile diferite în care spiritul Jameson transformă fiecare moment într-o experiență de neuitat.
Filosofia brandului Jameson este despre inclusivitate: este un brand abordabil, autentic și plin de încredere, așa cum ne simțim fiecare dintre noi atunci când avem o conversație sinceră cu prietenii - iar aceste trăsături de personalitate au fost regăsite în fiecare moment de comunicare și interacțiune a brandului cu consumatorii, în cadrul campaniei și prezenței la Electric Castle 2024.
Elementul central al prezenței Jameson la Electric Castle 2024 a fost „Jameson Distillery on Tour”, standul înglobând o zonă în care a fost recreată la scară mai mică experiența vizitei ghidate din Distileria Jameson Bow Street, pentru ca fiecare festivalier să descopere și mai mult din lumea brandului și a produselor sale.
Această zonă a recreat atmosfera inconfundabilă a distileriei și a oferit o experiență autentică și captivantă, pe parcursul căreia participanții au descoperit tradițiile din spatele fiecărei sticle de Jameson, au putut degusta mai multe varietăți de whiskey și s-au bucurat în același timp de momente de socializare și distracție, alături de prieteni și brand ambassador-ul Jameson.
“Jameson se simte și se savurează excelent la Electric Castle și noi, echipa extinsă, valorizăm lumea creată de organizatori acolo. Așa că am vrut să aducem plus valoare festivalierilor, să le ocupăm timpul într-un mod util, distractiv, divers, exact cum ar trebui să fie zilele de festival” a susținut Adelina Din Turcanu, Head of Marketing Pernod Ricard.
Experiența de festival din cadrul activării Jameson a fost îmbogățită de numeroase alte surprize și activități gândite să reflecte spiritul irlandez al brandului și în același timp faptul că Jameson crede că momentele simple de conexiune autentică aduc oamenii împreună și leagă sau sudează prieteniile.
Astfel, pe lângă zona de relaxare care îndemna la conversații, miile de festivalieri care au vizitat cornerul Jameson s-au putut bucura de concursuri cu premii tematice și jocuri interactive de care să se bucure alături de cei dragi, pentru ca fiecare zi și fiecare vizită în lumea Jameson de la Electric Castle să fie un prilej de distracție.
Echipa Highlight Agency a coordonat localizarea platformei de comunicare de brand pentru contextul de festival, crearea conceptului și a identității vizuale a activării de festival, precum și declinarea acesteia în fiecare element și mecanică de activare incluse în activarea Jameson din cadrul Electric Castle 2024, coordonând creația, producția și implementarea acestui proiect.
Echipa Highlight PR a creat și coordonat campania de comunicare din jurul prezenței Jameson la Electric Castle 2024, care a inclus atât componente de media relations cât și de influencer marketing, atât în perioada premergătoare festivalului cât și pe parcursul său.
Credits:
Echipa implicată în acest proiect din partea Jameson:
Adelina Din-Turcanu - Head of Marketing
Stefan Tache - Whisky Brand Manager
Mihai Alexandru - ON-Trade Activation Specialist
Florin Agache - Trade Marketing Manager
Echipa implicată în acest proiect din partea Grupului Highlight:
Managing Partner - Ionut Curtean
Client Service Director - Ana Ailenei
Executive Manager - Catalin Boteanu
Chief Operating Officer - Alexandru Petrea
Account Director - Alina Samoila
Senior Account Manager - Doru Candit
Account Manager - Andreea Mircea
Project Manager - Valentin Radu
Production Manager - Cristian Olteanu
Creative Director - Andreea Dobranici
Senior Art Director - Alex Mihailescu
Copywriter - Alida Sindie
Echipa implicată în acest proiect din partea Highlight PR
Managing Director - Aela Cotabiță
PR Manager - Raluca Barbu
PR Executive - Alexandra Zvenigorodschi
Jameson este cel mai bine vândut whiskey irlandez din lume, produs în distileria din Midleton, County Cork, din orz irlandez malțificat și nemalțificat. Whiskey-urile blended de la Jameson sunt distilate de trei ori, rezultând într-o netezime excepțională. Brandul face parte din Grupul Pernod din 1988 și continuă să-și extindă gama apreciată pentru a oferi noi experiențe de gust. Jameson Irish Whiskey este un whiskey irlandez blended, din cele mai bune ingrediente, triplu distilat, acest proces oferindu-i gustul iconic. Whiskey-ul este învechit în butoaie de stejar pentru minimum 4 ani și poate fi băut după preferințe, împreună cu prieteni.
Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță. Credem că poveștile potrivite întăresc legăturile dintre organizații și consumatori și abordăm strategic fiecare proiect de comunicare pornind de la fapte, realități și valori comune, astfel încât să susținem dezvoltarea pe termen lung a brandurilor.
Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană. Ne mândrim cu o echipă de peste 35 profesioniști pasionați de publicitate (Strategie și Creație, Client Service, BTL, Digital, Producție și Logistică) precum și cu parteneriate de lungă durată cu companii din diverse industrii, alături de care creăm experiențe relevante și memorabile atât în mediul corporate, cât și în trade, in-store, digital sau la festivaluri.