Schwarzkopf surprinde festivalierii la Electric Castle 2024

Schwarzkopf surprinde festivalierii la Electric Castle 2024

Schwarzkopf, brandul de renume internațional, a încheiat cu succes participarea sa la festivalul Electric Castle 2024, desfășurat între 17 și 21 iulie la Castelul Banffy.

Zona de hairstyling Taft a oferit celor dornici de transformări sesiuni de styling gratuite, realizate de experți. Aceștia au realizat împletituri inedite pe placul festivalierilor și au împărtășit sfaturi personalizate pentru îngrijirea părului, atrăgând un număr mare de participanți. Activarea a atras sute de vizitatori zilnic, fiind un punct de interes major în cadrul festivalului.

"Încă de la început ne-am dorit să construim o activare care să ofere participanților un spațiu dinamic și creativ, unde pot da frâu liber imaginației în materie de hairstyling. În cadrul activării am ținut cont de specificul fiecărui brand, fie că vorbim de Got2b, Taft, Live sau Gliss. Astfel, am atras public divers (de la festivalierii care voiau coafuri nebune, pline de sclipici, până la cei interesați de culori sau colțuri funny în care să facă poze potrivite pentru feed-ul lor). Privim cu entuziasm spre viitoarele noastre activări și evenimente, continuând să îmbunătățim de la ediție la ediție experiența, anul acesta am dublat numărul de stații de styling în cadrul festivalului Electric Castle și vom lucra să oferim participanților amintiri cât mai memorabile.", a declarat Ana-Maria Popa, Brand Manager Hairstyling.

Atracție principală a fost și Roata Norocului, unde participanții au avut ocazia să câștige produse Got2b & Schwarzkopf, precum și diverse produse promoționale personalizate.

Pentru a își încerca norocul la roata cu premii, festivalierii au avut de ales între două mecanisme interactive: testarea nuanțelor LIVE sau experiența de îngrijire a părului peste noapte - GLISS Night Elixir.

Got2b a creat o zonă de Selfstyling, unde participanții au avut acces la produsele și instrumentele necesare pentru a aduce la viață cele mai crazy idei în materie de styling. Aceasta a fost completată de o zonă lounge, un spațiu confortabil, unde vizitatorii s-au putut relaxa între activitățile festivalului.

 

Credits:

Echipa implicată în proiect din partea Henkel România:
Ana-Maria Popa – Brand Manager
Valentina Arseni  – Brand Manager
Constantin Vasile – Head of Marketing
Mihaela Arion – Marketing Trainee

Echipa implicată în proiect din partea Touch Communications:
Maria Arnăutu – Senior Account Executive
Mădălina Nădejde – Senior Account Executive
Cosmin Orășanu – Graphic Designer
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager
Lidia Gafencu – City Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related