Agenția Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare pentru lansarea gamei de produse sustenabile Heidelberg Materials România, unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate de pe piața locală, membru al grupului german Heidelberg Materials. Sub conceptul de „spații ale viitorului”, campania reafirmă angajamentul companiei pentru comunități, natură și viitor și prezintă noile produse și servicii sustenabile și digitale prin care Heidelberg Materials România își propune să atingă obiectivele ambițioase de reducere a emisiilor de carbon.
„Atunci când ne gândim la spațiile viitorului suntem tentați să ne imaginăm doar progresele și inovațiile tehnologice, însă toate acestea sunt în zadar dacă nu au în centrul lor omul. Spațiile viitorului sunt spații de care oamenii se pot bucura, în care pot crește și se pot dezvolta pentru a deveni cea mai bună versiune a lor. Ne-am dorit să vorbim despre toate aceste lucruri cu speranță și chiar cu umor în această campanie integrată prin care sperăm să incurajăm la responsabilitate și încredere.”, explică Alina Damaschin, Creative Leader&Managing Partner Rogalski Damaschin.
Printre noile produse și servicii care deschid calea industriei de construcții către o economie circulară, cu zero emisii nete, se numără gama evoBuild®, care include produse cu până la 40% mai puține emisii de carbon, precum și platforma digitală hmbeton.ro, o soluție integrată care simplifică procesul de achiziție a betonului și oferă și flexibilitate clienților, care pot gestiona proiectele lor, chiar și atunci când sunt în mișcare.
„Unul dintre obiectivele noastre majore este de a genera 50% dintre veniturile globale din produse sustenabile până în 2030. Toate eforturile echipei se îndreaptă spre îndeplinirea acestei promisiuni, iar prin această campanie ne-am bucurat să putem face împreună un exercițiu de imaginație în care să proiectăm spațiile viitorului și să vedem că tehnologia și inovația sunt cele mai valoroase atunci când vin în beneficiul omului și a întregii planete.”, a declarat Bogdan Arnăutu, ESG and Communications Manager Heidelberg Materials România.
Campania include două spoturi TV, precum și execuții pentru online, PR și social media și a fost lansată printr-un eveniment ce a oferit invitaților o experiență imersivă a ceea ce înseamnă spațiile viitorului.
În cadrul aceluiași eveniment, a fost dezvăluit pomul vieții, o instalație artistică ce simbolizează legătura dintre planul rațional, concret și cel al creativițății și ideilor, doi poli pe care industria construcțiilor îi armonizează în permanență.
Heidelberg Materials, prezent în peste 50 de țări și 3.000 de locații, ocupă poziții de top în producția de ciment, agregate și betoane, fiind unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume. Oferind servicii și soluții pentru viitor, grupul este un pionier pe calea spre neutralizarea emisiilor de dioxid de carbon și economia circulară în industria materialelor de construcții. Cu investiții totale care depășesc 520 de milioane de euro, Heidelberg Materials România este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate prezent pe piața locală din anul 1998. Compania are aproximativ 1.100 de angajați (ciment, betoane, agregate, transport & logistică, combustibili alternativi).
Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai performante agenții de comunicare din România, cu un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, financiar, sănătate, educație și produse de larg consum. Agenția este membră a celei mai mari rețele de agenții independente de comunicare, PROI Worldwide, din 2013 și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții de PR din EMEA, conform Global Creative Index realizat de PRovoke.