UTCB și Cognition „lovesc” cu o nouă campanie de admitere creativă:  tinerii sunt invitați să iasă din lumea virtuală și să exploreze clădirile istorice din 8 orașe ale României

UTCB și Cognition „lovesc” cu o nouă campanie de admitere creativă:  tinerii sunt invitați să iasă din lumea virtuală și să exploreze clădirile istorice din 8 orașe ale României

Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a dat startul preînscrierilor pentru anul universitar 2024/2025, prin intermediul unei campanii 100% online. Prin formatul interactiv și caracterul educativ al campaniei care a debutat pe 11 Iunie, UTCB își propune să atragă absolvenții de liceu pasionați de tehnologie și construcții.

Dacă în 2023 viitorii studenți în inginerie au fost invitați să dea frâu liber imaginației și să înceapă reconstrucția Bucureștiului în Minecraft, în cadrul campaniei de preînscrieri din acest an, tinerii sunt invitați să iasă din universul digital pentru a explora, pe teren, opt orașe din România, printre care: București, Ploiești, Buzău, Târgoviște și Slobozia.

Totul începe pe platforma digitală Questo, unde cei interesați să urmeze studiile superioare la UTCB au ocazia să afle informații despre orașele istorice ale țării, și să cunoască poveștile clădirilor care au influențat universul construcțiilor.

Campania „UTCB te pregătește pentru lumea reală. Explorează universul construcțiilor în Questo!” este concepută și derulată de Cognition, agenție digitală specializată în proiecte de comunicare cu și pentru Generația Z (segmentul de populație născut între 1995 și 2010), o generație nativ-digitală.

Cezar Vlăduț, prorector UTCB, a declarat:

„Suntem bucuroși să ne reinventăm de fiecare dată, să fim îndrăzneți și creativi, și astfel să construim punți către viitoarea generație de ingineri și constructori. Suntem din nou cu un pas înaintea înscrierilor pentru anul universitar care debutează în toamnă, iar semnalele pe care deja le primim arată că și înscrierile din acest an vor fi un succes. Alături de Cognition, am reușit să construim nu doar un brand educațional preferat de absolvenții de liceu, ci și bazele unui impact real pentru economia viitoare a României.”

Claudia Archip, Managing Partner, Cognition, a declarat:

„Ca de fiecare dată, abordarea noastră strategică s-a axat pe consolidarea poziționării UTCB în raport cu evoluția audienței. La baza conceptului de campanie au stat relevanța mesajului pentru publicul-țintă dar și etica în comunicare, ce ne caracterizează ca agenție. Anul acesta, am ales să lansăm tinerilor provocarea de a face pasul decisiv dinspre universul virtual înspre cel real, oferindu-le o punte între cele două lumi, într-un format interactiv, captivant și educativ.”

Potrivit rezultatelor unei cercetări mai ample în rândul Generației Z derulate de Cognition, tinerii din Generația Z valorizează experiența practică și oportunitățile de carieră care decurg natural din educație. Acest lucru explică și succesul campaniilor concepute și derulate în anii trecuți pentru UTCB, care i-au adus o medie de peste 3.000 de candidați înscriși pe cele 1.000 de locuri disponibile în cele două sesiuni de admitere, iar agenției Cognition un număr de 9 premii, toate Aur, la cele mai importante competiții din industria de publicitate.

Potrivit instituției de învățământ, UTCB a avut record de studenți înmatriculați la taxă, respectiv peste 400.

Recunoașterea Cognition din partea industriei reflectă nu doar poziționarea agenției - care își propune să se diferențieze prin strategie, inovație și creativitate -, ci și profunda înțelegere a peisajului educațional în contextul avansului tehnologic care transformă felul în care generațiile tinere se raportează la educație.

Cognition este partenerul de comunicare digitală al UTCB din 2020, un an în care educația a migrat în mediul online din cauza restricțiilor impuse de pandemie.

UTCB este o instituție de învățământ superior cu o tradiție îndelungată, care pregătește specialiști în domeniul ingineriei civile, ingineriei mediului, ingineriei instalațiilor, ingineriei geodezice și ingineriei mecanice pentru construcții. Viziunea UTCB este promovarea excelenței în educație și cercetare, prin transformarea UTCB într-o universitate de cercetare avansată și educație în domeniul construcțiilor, și care să devină un reper și un partener redutabil la nivel național, european și internațional pentru universități, institute și centre de cercetare, pentru mediul corporatist și pentru societate.

Cognition este agenția de digital a grupului Godmother, și singura agenție românească afiliată la Neuromarketing Science & Business Association. Agenția este specializată în definirea strategiilor de comunicare digitală bazate pe înțelegerea profundă a consumatorilor și conectarea lor cu brandurile. Cognition se diferențiază prin faptul că nu gândește proiecte punctual, ci își propune să ofere soluții integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la creșterea sustenabilă a brandurilor. Punctele forte ale Cognition sunt echipa de experți, tool-urile specializate și sursele de know-how acreditate în neuromarketing.

 

Echipa implicată în proiect:

Din partea UTCB:
Cezar Vlăduț – Prorector responsabil de comunicare și imagine
Lavinia Turcu – Coordonator comunicare

Din partea Cognition:
Claudia Archip – Managing Partner

Cristian Velicu - Project Manager
Florentin Dumitru – Digital Designer
Rareș Antemir - Copywriter
Florentina Botezatu – Junior Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related