Syscom Digital, agenție de referință în marketingul digital local, își consolidează poziția de lider prin introducerea unei platforme inovatoare care redefinește modul în care brandurile gestionează campaniile naționale de consumatori. Cu o expertiză solidă în domeniu și sute de campanii implementate în ultimul deceniu, Syscom Digital confirmă integrarea unui soft dedicat mecanismelor de înscriere în campaniile naționale de consumatori dedicate brandurilor din portofoliul său, dezvoltat 100% în agenție, având la bază tehnologia digitală de Inteligență Artificială (AI).
Sistemul de înscriere online și validare câștigători, în campanii naționale și de retail, dezvoltat de agenție oferă eficiență și securitate în procesul de înscriere și se distinge prin capacitatea sa de a simplifica procesul de participare al consumatorilor în campanii, într-un mod mai simplu și intuitiv. Participanții în campanii sunt invitați să-și încarce bonurile fiscale pe platforma online de înscriere în campanie, prin uploadarea unei fotografii a bonului fiscal ce conține produsul participant. Sistemul avansat de recunoaștere, ce are în spate tehnologia AI, descifrează și identifică cu precizie elementele esențiale pentru înscriere. Aceste detalii includ nu doar magazinul din care a fost efectuată achiziția, ci și tipul de produs sau cantitatea achiziționată, valoarea achzitiei, alături de data și ora exactă a tranzacției si alte date pe baza cărora se pot face analize detaliate.
Un aspect semnificativ al utilizării sistemului dedicat este garantarea integrității campaniilor, prin eliminarea posibilității de fraudare. Mecanismul, susținut de soft-ul dezvoltat de agenție pe bază de inteligență artificială, detectează și previne orice tentativă de fraudare, consolidând autenticitatea și încrederea în campaniile desfășurate în parteneriat cu agenția Syscom Digital. Campaniile care se desfășoară în magazine sau rețele diferite sunt gestionate simultan cu eficiență, având opțiuni de a diferenția atât mecanica cât și reward-urile oferite cu premii distincte pentru fiecare locație în care se desfășoară activarea în funcție de criteriile stabilite: număr minim de produse achizițonate sau valoare minimă pe bon fiscal, achiziția unui anumit tip de sortiment etc.
„Integrarea tehnologiei AI în campaniile naționale de consumatori a început la Syscom Digital în urmă cu 3 ani și a reprezentat un pas semnificativ în direcția inovației și a optimizarii proceselor. Acestă inițiativă reflectă angajamentul nostru permanent față de oferirea unor soluții digitale de top și o manifestare a viziunii noastre de a eficientiza și a revoluționa modul în care brandurile se conectează cu publicul lor. Cu o echipă dedicată și o viziune orientată către viitor, suntem pregătiți să marcăm un standard superior în lumea marketingului interactiv autohton.” declară Maia Novolan, CEO Syscom Digital.
Syscom Digital își menține promisiunea efectuată către clienții parteneri de oferire a rapoartelor detaliate și de a propunere strategii de comunicare personalizată cu consumatorii, oferind acces la rapoarte extinse ce permit inclusiv micro-targetarea pe baze de date ale consumatorilor în funcție de criterii și detalii de achiziție. Acest nivel de personalizare permite brandurilor să dezvolte mesaje adaptate nevoilor și preferințelor consumatorilor, consolidând relația cu aceștia.
Syscom Digital s-a impus ca lider al marketingului interactiv, integrând concepte creative care includ componente mobile, online, tehnologii digitale noi și retail interactiv. Fondată în 2009, agenția a devenit un partener de încredere pentru clienți de talie globală, cum ar fi Coca-Cola, Danone, L'Oreal și URBB (Tuborg, Carlsberg), având un portofoliu impresionant de proiecte și o cifră de afaceri pe măsură. Agenția are în componență și 2 subdivizii, una de Experiential Marketing ce vizează evenimentele și deține o multitudine de echipamente digitale interactive și de brand engagement și una de Retail Interactiv care își concentrează activitatea pe activări cu platforme și componente digitale în retail, atât cel modern cât și cel tradițional și HORECA.