Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu Director. Viorica Roșca este noul Președinte al Asociației

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu Director. Viorica Roșca este noul Președinte al Asociației
Viorica Roșca, PR & PA Officer ROCKWOOL România

Asociaţia Română de Relații Publice (ARRP) are un nou Consiliu Director, ales prin vot direct și secret în plenul Adunării Generale, care a avut loc în data de 28 mai a.c.

Noua echipă de management formată din profesioniști în domeniul Relațiilor Publice și Public Affairs, din agenții și companii, vine cu un plan de acțiuni de anvergură, care să crească relevanța asociației pe plan intern și extern si să contribuie semnificativ la dezvoltarea industriei comunicării din România.

ARRP își menține angajamentul de afiliere la ICCO și reprezentarea în cea mai importantă organizație a agențiilor de Relații Publice la nivel global, care adună 41 de asociații naționale din 81 de țări din Europa, America și Australia. În egală măsură, ARRP își propune să consolideze colaborarea cu asociațiile profesionale din regiune, prin acțiuni comune pentru combaterea fake news, a fenomenului deep fake și implementarea Principiilor de Utilizare a Inteligenței Artificiale, conform documentului elaborat de ICCO.

Componența Consiliului Director ales este următoarea:

Președinte – Viorica Roșca, PR & PA Officer ROCKWOOL România

Vicepreședinți:

  • Alexandra Mihăilescu – Partener,  BDR Associates/Hill&Knowlton Strategies/WPP;
  • Cezar Caluschi – Director General, Oameni și Companii;
  • Ruxandra Mateescu, Managing Director, Axios PR&Public Affairs;
  • Cătălin Hosu, General Manager COMM360.

Misiunea Consiliului Director este asistată de Juriul de Onoare, alcătuit de profesioniști de înaltă reputație din mediul academc, instituțional și de afaceri, a cărui misiune este să definească poziția ARRP în legătură cu etica profesională.

Noul Juriu de Onoare îl are ca Președinte pe Dumitru Borțun – Profesor Universitar Dr., Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA, iar membrii aleși prin vot sunt: Dr. Liviu Mureșan –  Președinte Eurodefense România, Cătălina Rousseau – Președinte & CEO, BDR Associates/Hill&Knowlton Strategies/WPP, Gabriel Pâslaru – Director General, Perfect Ltd., Corneliu Cojocaru – Consultant Senior independent, Andreea Pleșa, Public Affairs Senior Director, Novo Nordisk România.

În primul rând, vreau să le mulțumesc colegilor din asociație pentru votul și încrederea acordată și mă bucur enorm să continuăm proiectele bune, începute acum doi ani cu o bună parte din membrii Consiliului Director. S-a muncit mult și, pentru că am avut idei îndrăznețe, am obținut rezultate care ne obligă să implementăm aceste idei la un alt nivel. În acest mandat, ne-am propus să includem ARRP în forul de decizie privind reglementările legate de AI și fake news, să aducem la aceeași masă decidenți politici, autorități de reglementare, mediul academic și profesioniști, pentru impunerea normelor de etică profesională în comunicarea din spațiul public digital. Nu putem reglementa conținutul, dar putem reglementa modul în care o informație falsă este propagată pe spațiul public. Iar aici este o activitate inter-instituțională din care ne dorim să facem parte”, a declarat Viorica Roșca, noul președinte al ARRP.

ARRP este o asociație a profesioniștilor. Una dintre componentele oricărei conștiințe profesionale este morala profesională. Nu există profesionist imoral, în ciuda unor clișee de genul “X este corupt, dar e un bun profesionist”. X poate fi un bun specialist, dar nu și un profesionist. Juriul de Onoare al ARRP are rolul oricărei comisii de etică: veghează la respectarea de către membri a Codului de bune practici al organizației, inspirat din codurile etice ale asociațiilor la care ARRP este afiliată. El încurajează comunicarea etică în spațiul public și descurajează încercările de manipulare și dezinformare,”a declarat Prof Dr Dumitru Bortun, președintele Juriului de Onoare al ARRP.

Fondată în 1995, Asociația Română de Relații Publice a fost creată pentru a face familia comunicatorilor din România mai puternică. Astăzi, reunește atât specialiști redutabili, care au pus bazele acestei profesii în România, cât și tineri profesioniști, aflați la începutul carierei. Începând din 2012, Asociația și-a lărgit aria de cuprindere, invitând în rândurile sale nu doar comunicatori individuali, ci și firme și departamente de comunicare din companii și instituții, plecând de la convingerea că astfel forța sa va spori și interesele comunicatorilor vor fi servite mai bine. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related