Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

Ce poți face cu un card galben? Mai mult decât să plătești.

Raiffeisen Bank România a lansat Cardul Galben Care Face Bine, un instrument financiar mai puțin obișnuit. Plată după plată, noul card de la Raiffeisen Bank vine cu o misiune specială: acela de a susține Asociația Dăruiește Viață. Este o poveste inedită, pe care banca își dorește să o spună prin campania Cardul Galben Care Face Bine.

 

Povestea Cardului Galben Care Face Bine

Cardul Galben Care Face Bine este un instrument financiar inedit, mai ales dacă îți dorești un mod simplu si rapid de a face bine. Prin fiecare plată pe care o faci cu acest card, vei contribui, în cel mai simplu mod, la susținerea Dăruiește Viață pentru construirea campusului medical din curtea spitalului Marie Curie. Pentru fiecare tranzacție făcută de clienți cu noul Card Galben, indiferent de sumă, Raiffeisen Bank donează în contul Dăruiește Viață.

Donația este făcută din fondurile proprii ale băncii și nu este condiționată de valoarea sau numărul de tranzacții pe care clientul le face cu cardul. Asta înseamnă că fiecare cafea cumpărată, fiecare bilet de autobuz și fiecare achiziție mică sau mare contribuie la un scop măreț.

Noile carduri Raiffeisen nu doar că fac bine, dar și arată bine. Cu un design modern și fabricat din plastic reciclat în proporție de 99%, cardul este și prietenos cu mediul. Astfel, Raiffeisen Bank își arata sprijinul nu doar pentru sistemul medical local, ci și pentru planetă, prin reutilizarea plasticului în instrumentele sale financiare. Totodată, în premieră, în România, noile carduri Raiffeisen au deja implementate informații în limbaj Braille, spre beneficiul clienților cu dizabilități de vedere.

 

Tu, tu, tu și tu … le faceți să se întâmple

Un gest banal este ușor de trecut cu vederea, dar nu și dacă îl faci cu noul card galben.

Pentru a le face cunoștință clienților cu noile carduri si pentru a-i încuraja să le utilizeze Raiffeisen Bank a lansat campania de comunicare Cardul Galben Care Face Bine. În spotul campaniei, noul card este personajul central, iar sunetul de plată devine simbolul donației. Astfel, cu fiecare sunet de tranzacție, devine ușor să îți aduci aminte că un gest simplu va transforma visuri mărețe în realitate, oriunde te vei afla.

Cardul Galben Care Face Bine a ajuns în case și pe ecrane, prin multiple canale de comunicare: prin TV, OOH, platformele digitale, în mall Băneasa și în rețeaua proprie de agenții Raiffeisen. În mediul TV, spotul a acoperit stațiile relevante, generaliste, de știri și tematice. De cealaltă parte, strategia în mediul digital s-a axat pe promovarea în platformele de social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), dar și pe campanii variate desfășurate prin publicitate programatică. Campania a fost completată de mediul outdoor, care a mizat pe impactul unor locații calitative: meshuri, ecrane TV și backlits.

Campania vizează toate segmentele de consumatori, dorind să creeze un sentiment de apartenență la o comunitate care face bine zi de zi. De asemenea, campania pune în lumină noutatea mecanismului de donație, Cardul Galben Care Face Bine fiind primul cu un astfel de sistem de plată.

”Cardul Galben Care Face Bine este simbolul implicării noastre în comunitate și al responsabilității pe care ne-o asumăm la Raiffeisen Bank. Este dovada că fiecare gest, fiecare obiect din rutina noastră poate fi de impact și fiecare dintre noi putem face un bine, prin acțiuni mici și simple”, a declarat Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

Pe lângă donațiile realizate prin mecanismul cardului galben, Raiffeisen Bank a anunțat susținerea Dăruiește Viață cu un milion de euro, pentru a marca începutul acestei serii de acțiuni de implicare civică. Această sponsorizare subliniază angajamentul băncii de a susține proiecte de importanță majoră pentru societate și de a antrena spiritul de participare comunitară și raliere în jurul unei cauze comune.

Așadar, cardul Raiffeisen are o nouă culoare și nu numai … Este cardul care poate face bine la fiecare pas.

 

ECHIPA DE CAMPANIE

Echipa Raiffeisen Bank România
Laura Mihăilă - Director de Marketing, Comunicare & CX
Doina Matei - Head of Brand Marketing
Livia Fericean - Corporate Communication & Public Affairs Lead
Ioana Silistraru – Content Marketing Lead
Dana Boșoteanu – Media & Digital Marketing Lead
Claudia Mihai - Brand Manager
Ovidiu Cazamir, Digital Campaign Manager
Loredana Săndulescu – Corporate Communication Manager
Dan Stancu – Content Marketing Manager
Andrei Călinescu – Video & Design Expert
Mihai Oprea - Social Media Community Specialist
Gabriela Teșileanu - Content Marketing Manager
Miruna Elefterescu, Digital Marketing Campaign Delivery Manager
Andra Pecingină, Copywriter
Ilinca Mîntulescu, Art Designer
Mariana Preda, Product Owner
Florin Sia, Website Administrator

Echipa Publicis
Andrei Beșliu – Group Creative Director
Cătălina Ceparu – Senior Copywriter
Bianca Bârsan - Copywriter
Sherin Arabo – Art Director
Ioana Mihai – Associate Planner Director
Anamaria Ioniță – Client Lead
Bogdana Gusuleac – Senior Client Manager
Alexandra Crăciun – Digital Client Manager
Silviana Naftanailă – Senior Client Executive
Ana Șerban - Junior Client Executive
Alex Călin – AV Producer

Echipa GMP & U
Nida Halit – Director PR & Crisis Management
Răzvan Mătășel – Director Strategie
Alexandru Anghel – PR Manager
Miruna Lupu – Senior Account Executive
Alexandru Dascălu – Creative Director
Andreea Slujitoru – Director Social Media
Vlad Grosescu - Art Director
Ramona Cojanu - Copywriter
Ana-Maria Baraitaru - BTL Manager
Vlad Gavrilescu – Senior BTL Executive
Alin Nițu – BTL Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related