[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică

[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică

Un om de social media bun trebuie să fie autentic, pasionat și răbdător, spune Ana Pogonariu, Social Media Manager la UNTOLD. Rezultatele vin de multe ori în timp, iar natura muncii cere ca profesioniștii din domeniu să fie conectați mereu la tot ce mișcă în online.

Implicată în proiecte încă din timpul școlii, Ana și-a descoperit interesul pentru publicitate în facultate și s-a specializat în social media pentru că are nevoie de un mediu dinamic și creativ pentru a fi productivă. Iar promovarea unui eveniment de anvergura UNTOLD îi îndeplinește dorința: este un job obositor, palpitant, cu nopți nedormite și zeci de mii de pași străbătuți în doar câteva zile, însă unul pentru care este recunoscătoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related